Mialouise

Alle test viser... intet?

9 indlæg i dette emne

Hej.

Min mand og jeg har forsøgt at få et barn i to måneders tid og denne gang er jeg så gået tre dage over tiden. Det er sket før, men tænkte at jeg kunne da lige så godt prøve at teste. Og nu kommer vi så til det mærkelige, jeg har taget i alt 5 test fra 3 forskellige selskaber og de viser alle sammen ingenting i hverken test eller kontrolfeltet. Ved godt at det betyder de er ugyldige, men synes det er mystisk.

Har andre været ude for dette?

tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ai det har jeg aldrig prøvet, men jeg synes du skal sende dem retur og få nogle nye refunderet, for de er jo defekte dem du har prøvet.

Det lyder mærkeligt at ikke engang kontrolstregen vises....har du holdt testen nede i koppen med urin i 5 sekunder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder mærkeligt :unsure men det ville da også være underligt, at alle tre - når det nu er tre forskellige mærker - er defekte... Jeg har altid kunnet få en kontrolstreg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske du har opbevaret dem forkert. Kan du ikke prøve at tage billede af dem? Er det stavteste? I så fald kan du have tisset ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg godt nok heller aldrig hørt før. Synes det lyder meget underligt, når det endda er 3 forskellige mærker. Tænker også om du har holdt dem længe nok under strålen eller i koppen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester du direkte i "strålen" eller bruger du en kop til at opsamle urin i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror jeg ville prøve en strimmeltest i stedet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedste er at tisse i en kop og så dyppe testen ned i koppen max 5 sekunder, og kun til grænsestregen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gjort som vejledning sagde og har taget en del test tidligere(bare sådan generelle check) hvor de har virket fint.

Nu tager jeg til læge i næste uge, så må vi se.

tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER