Nitzen1987

Hvem er tilbage herinde i "Vil gerne være gravid"-forummet???

41 indlæg i dette emne

Jeg har et indtryk af, at der er blvet tyndet godt ud herinde i løbet af de sidste par måneder... Så kunne da godt tænke mig at vide, hvem der er tilbage herinde som stadig arbejder på projekt baby og samtidig vide hvilke ny, der er stødt til???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør vi stadig. Desværre kan man jo sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også ;) Stadig ret ny :) Håber dog at vi alle snart kan "overflyttes" hehe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forsøger også stadig, men jeg må indrømme, at jeg sjældent kigger herind, for jeg kan mærke, at det stresser mig helt utroligt, hver gang endnu en forlader gruppen med en spire i mavsen.

Så jeg har valgt at prøve at flytte fokus ved ikke hele tiden at læse om folk, der bliver gravide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi forsøger også stadig, men jeg må indrømme, at jeg sjældent kigger herind, for jeg kan mærke, at det stresser mig helt utroligt, hver gang endnu en forlader gruppen med en spire i mavsen.

Så jeg har valgt at prøve at flytte fokus ved ikke hele tiden at læse om folk, der bliver gravide.

Det lyder som en god beslutning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også endnu - ville ellers gerne snart flytte over i "graviditet" men nænej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg følger slet ikke med herinde af flere grunde... men vi er stadig i gang med projektet uden at der er fokus på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også endnu - ville ellers gerne snart flytte over i "graviditet" men nænej ;)

nej det er ikke så sjovt at blive ved med at hænge herinde, når man hellere vil over i graviditetsforummet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er her også stadig :)

desværre... men har jo ikke været med så længe som nogen af jer andre :) så væbner mig stadig med tålmodighed og tror på at drømmen går i opfyldelse liiiige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med i gruppen, jeg er på 2 cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med :) Jeg er ny, men har haft lidt gang i projektet i et år..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle BKére.

Jeg vil da også lige melde min ankomst i denne gruppe. Jeg har luret lidt med i et par uger, men nok haft lidt svært ved at få begyndt herinde. Håber det bliver nemmere nu :rolleyes .

Med kærlig hilsen og en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) Jeg er ny og indtil videre kun semiaktiv herinde.. Vi begynder for alvor på PB om en lille måned, så indtil da er jeg mest med på sidelinjen..

Ønsker jer alt det bedste og :goodluck med PB. Synes det er vidunderligt at kunne finde støtte, råd og opmuntring på sådan et forum :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vel i princippet rykket videre, da jeg jo er adminstrativ gravid, meeeen er altid med på en kigge herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også desværre stadig her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er stadig igang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:unsure tjaa

:kiss

Jeg er her også. Jeg er utrolig nok blevet lidt mere afslappet omkring projeketet her halvandet år efter p-pille stop. Det har været hårdt. Med manglende mens, konstateret PCO og uddannelse oven i, men nu her mens vi holder pause fra behandlingen, kan jeg mærke jeg slapper mere af omkring det, og retter mit fokus på min uddannelse lige i tiden :) Dermed ik sagt jeg gerne vil rykke videre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi hænger også stadigvæk I. Har I princippet været igang siden februar sidste år. Men så lykkes det at blive gravid men mistede jo desværre i uge 20 og 25. Og har så prøvet ihærdigt igen siden oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også stadig herinde men læser ikke om alle de gravide da jeg bliver meget trist hver gang så det hjælper jo ikke lige frem på at blive gravid så skriver hellere ikke så meget mere. men er her stadig vi er vel lige startet på 9 cyklus desværre. Men har desværre ikke fået overtalt min kæreste til at blive testet ævæv. men håber stadig på en :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også stadig herinde men læser ikke om alle de gravide da jeg bliver meget trist hver gang så det hjælper jo ikke lige frem på at blive gravid så skriver hellere ikke så meget mere. men er her stadig vi er vel lige startet på 9 cyklus desværre. Men har desværre ikke fået overtalt min kæreste til at blive testet ævæv. men håber stadig på en :gravid

Øv at han ikke vil gå med til at blive testet :(

Hva' med dig? Jeg kan ikke huske det, men er du blevet testet? Så kunne du jo starte med det, når nu han ikke vil.

Håber rigtig meget for jer at det snart lykkes :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at det på nogen måde må misforstås, så er jeg egentlig lidt glad for, at der er andre, der har det ligesom mig med dette forum!

Jeg synes altså også, at det kan være både opløftende og informativt, men samtidig også meget meget deprimerende! Man kan jo få opbakning af alle de søde piger her, men man bliver altså også konstant mindet om, at det ikke helt går, som man havde håbet på.

Så jeg prøver på at være her lidt i de doser, som jeg synes, jeg kan klare.

Det lyder måske lidt mærkeligt, men sådan har jeg det altså.

Jeg "kender" mange af de fantastiske piger herinde fra bryllupsklar, og glæder mig enormt over deres successer, men det er samtidig også en reminder, som får mig til at tænke over, at jeg ikke er i den situation, som jeg havde håbet.

Dejligt, at det er "tilladt" at sige højt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også forholdsvis ny her i forummet, vi har været igang med projekt baby 2 i en måneds tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at han ikke vil gå med til at blive testet :(

Hva' med dig? Jeg kan ikke huske det, men er du blevet testet? Så kunne du jo starte med det, når nu han ikke vil.

Håber rigtig meget for jer at det snart lykkes :goodluck :bd

nej jeg er ikke blevet testet har en datter på 3 år hvor jeg blev gravid i første forsøg og min kæreste har ingen biologiske børn. og ved at de ikke vil testet mig da jeg desværre er overvægtig men er i gang med at tabe mig men var også overvægtige da jeg blev gravid med min datter så tror desværre at det er ham ellers passer vi bare ikke sammen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at det på nogen måde må misforstås, så er jeg egentlig lidt glad for, at der er andre, der har det ligesom mig med dette forum!

Jeg synes altså også, at det kan være både opløftende og informativt, men samtidig også meget meget deprimerende! Man kan jo få opbakning af alle de søde piger her, men man bliver altså også konstant mindet om, at det ikke helt går, som man havde håbet på.

Så jeg prøver på at være her lidt i de doser, som jeg synes, jeg kan klare.

Det lyder måske lidt mærkeligt, men sådan har jeg det altså.

Jeg "kender" mange af de fantastiske piger herinde fra bryllupsklar, og glæder mig enormt over deres successer, men det er samtidig også en reminder, som får mig til at tænke over, at jeg ikke er i den situation, som jeg havde håbet.

Dejligt, at det er "tilladt" at sige højt :loveshower

Selvfølgelig er det tilladt at sige det højt! Det gjorde jeg flere gange, hvor jeg skrev når det blev for hårdt og jeg var nødt til at tage en pause! Jeg tror, at alle der har hængt i dette underforum i skarpt mere end 1-2 cyklusser mod sin vilje, har haft det sådan! Så det er helt normalt og du har i hvert fald min fulde forståelse :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER