NikeNike

Åh altså, de blandede signaler....

7 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger jo det hele..... jeg er i min første cyklus efter p-pille stop og her mod slutningen ( burde få mens. imorgen) døjer jeg mere og mere med kvalme, mine bryster er ikke ømme men føles tungere men samtidig havde jeg mens. smerter i morges og var stensikker på at nu ville mens. starte men ikke noget endnu <_<

Jeg er lidt bange for at mine "symtomer" er ren indbildning og at jeg ikke kan huske hvordan det lige er systemet føles uden p-piller.

Samtidig får jeg lidt jag i underlivet og det ved jeg slet ikke hvad betyder :-o

Jeg ville egentlig bare lette mit hjerte med hvad der bare fylder så meget lige nu .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja overskriften siger jo det hele..... jeg er i min første cyklus efter p-pille stop og her mod slutningen ( burde få mens. imorgen) døjer jeg mere og mere med kvalme, mine bryster er ikke ømme men føles tungere men samtidig havde jeg mens. smerter i morges og var stensikker på at nu ville mens. starte men ikke noget endnu <_<

Jeg er lidt bange for at mine "symtomer" er ren indbildning og at jeg ikke kan huske hvordan det lige er systemet føles uden p-piller.

Samtidig får jeg lidt jag i underlivet og det ved jeg slet ikke hvad betyder :-o

Jeg ville egentlig bare lette mit hjerte med hvad der bare fylder så meget lige nu .....

Det kender jeg også godt!!! Det er så frustrerende, for når man først er så langt, er ønsket bare så helt enormt stort. Og man skal virkelig være ihærdig i sit forsøg på at det ikke skal fylde for meget. Min stakkels kæreste er noget så død træt af at høre om ømme brystvorter, forskelligt udflåd og vitaminer. Hihi :) Jeg vil bare sende dig en tanke og ønske held og lykke med babyprojektet :D Jeg håber inderligt at I var heldige og at det er en lille ønske baby der er på vej til Jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lært af erfaring ikke at stole på mine kropssignaler for jeg er blevet skuffet så mange gange <_< Men kender det alt for godt, at man går og analyserer... og så dukker mens op <_<

Ej det er jo ikke sikkert, at det er sådan for dig... Men vil bare forberede dig på, at kroppen kan drille i babyprojektet... men :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender også ALT til de forvirrende signaler...

lige nu er jeg på dag 26 af min cyklus (ud af normalt 28) og det ene øjeblik synes jeg at jeg kan mærke mens er på vej, samtidig med at jeg har mange graviditetssymptomer...

så jeg stoler SLET ikke på min krop, men håber og venter pænt med at glæde mig til jeg en dag står med en positiv test i hånden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker det tydeligt :blink Jeg kunne lige pludselig mærke, at jeg havde ÆL - det havde jeg ikke ptøvet før efter jeg smed pillerne og anede intet om ÆL, så troede først at der var noget galt :D Indtil jeg fik læst lidt om det :lol Og så er det heller ikke nemt, når nogle symptomer på graviditet og mens kan være de samme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at høre at det ikke kun er mig der er skrup forvirret over kroppens drillerier :blink

Jeg kan da også lige opdatere med at jeg testede bragende negativ i morges, så nu håber jeg på at mens kommer hurtigt så jeg ved at cyklus kører nogenlunde normalt .......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at høre at det ikke kun er mig der er skrup forvirret over kroppens drillerier :blink

Jeg kan da også lige opdatere med at jeg testede bragende negativ i morges, så nu håber jeg på at mens kommer hurtigt så jeg ved at cyklus kører nogenlunde normalt .......

Ja, håber også du får din mens hurtigt, det kan tage lang tid efter p-pillestoppet før din cyklus kommer på plads, jeg kan huske at da vi havde prøvet i 4 måneder var min cyklus helt oppe og runde 45 dage før mens kom - tror du lige jeg fik taget mange teste :whistling

Men ja, kroppen kan drille, og du kan jo også nå at få en positiv test.

Krydser fingre for du snart har dine 2 streger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER