Solvej99

Hvad kom først?

Bryllup eller baby?   100 members have voted

  1. 1. Hvilken rækkefølge?

    • Bryllup før baby
      60
    • Baby før bryllup
      25
    • Baby og stadig ugift
      11
    • Gravid ved bryllup
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

57 indlæg i dette emne

Nu er vi jo hverken gift eller har børn endnu, men planen lyder at starte PB april/maj 2013, og håber på at blive gift sommeren 2013, så hvis vi bliver gravide tilpas hurtigt vil jeg jo være gravid til brylluppet. Synes det kunne være så fint hvis man kunne ende med at offentliggøre at man var gravid til brylluppet (altså ca. 3 måneder henne til brylluppet)

Men nu må vi jo se:)

Kæresten har hele tiden sagt at man sku' giftes først, da han mener at det er det rigtige, jeg er sådan set ligeglad :) men er jo super fint hvis jeg ku være gravid til brylluppet så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gift 1 år og 10 mdr inden vi fik den første. Jeg ville ikke ha børn inden vi var gift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby før bryllup ;)

Barnedåb og bryllup samme dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift, da vores ældste var 8 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift foerst, selvom vi egentlig havde sat PB igang foer brylluppet. Men da jeg saa fik lidt kolde foedder med hensyn til at vaere gravid til vores bryllup, ja, saa blev det sat paa hold. Nu elsker jeg champagne og har aldrig set mig selv som andet end just a girl til vores bryllup. Vi ville gerne have et bryllup "med det hele" og en rigtig god fest med spumante og dans - og saadan blev det :) Til gengaeld blev PB sat igang saa snart jeg smed brudekjolen paa brudenatten :whistling

Jeg er egentlig rigtig glad for at vi blev gift foerst - maaske er jeg bare en traditionel pige :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret bryllup før baby, men det er kun fordi det ikke lykkedes mig at blive gravid inden vi blev gift... Havde været igang med PB i over 3 år da vi blev gift og det er stadig ikke lykkes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo gravid med mit første barn og ikke gift endnu, så det bliver baby før bryllup. Men vi er da begge enige om at vi gerne vil giftes en dag (selvom kæresten ikke decideret har friet endnu), men det er nok mest pengene der holder os tilbage. Der er ikke rigtig råd til et bryllup foreløbig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER