Nitzen1987

Anita's liv

78 indlæg i dette emne

Jeg er blevet kaldt til møde i mit jobcenter næste torsdag, så det er jeg lidt spændt hvad jeg kan få ud af...

Et møde som jeg så ikke skal til alligevel, fordi jeg ikke længere er sygemeldt, og jobcentret ikke har styr på sagerne i deres database

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay Fik mine dagpenge i går :yay bedre sent end aldrig, så nu håber jeg, at det kører fremover....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Fik mine dagpenge i går :yay bedre sent end aldrig, så nu håber jeg, at det kører fremover....

Yay hvor dejligt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hunden da osse :gal nu er startkransen så gået i vores bil :gal så nu skal den laves <_< og da manden selv skal være med til at lave den bliver det tidligst mandag, at den bliver lavet <_< Øv øv øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bil er blevet lavet igen og heldigvis var det relativit billigt at skifte det, der skulle skiftes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal på mig selv

Har lavet min første ebay-bummert....

Min nevøs højeste fødselsdagsønske var Ninja Turtles ting, men det er åbenbart ikke på mode mere - man kan i hvert fald ikke købe det i legetøjsforretningerne.... Så jeg tænkte straks ebay! som jeg hidtil har haft rigtig gode oplevelser med :) elsker ebay! nå men altså jeg finder en fin Ninja Turtles bil - sprit ny til ca. 100 kr + porto og tænker, at det er ret billigt, så jeg bliver enig med min mand om at vi bestiller den og så kan vores nevø få den i julegave :) I går lå der så en pakkehenvisning til mig i postkassen, så jeg var nede at hente pakken i dag... Men jeg blev da nok lige rimelig lang i ansigtet, da ekspedienten kom med min pakke, som jeg havde forventet var ret stor, da jeg havde bestilt en bil magen til den min bonussøn har.... Men den var da nok 8 x mindre end jeg havde forventet, så på vej ud fra posthuset åbner jeg pakken og finder en Ninja Turtles bil - til at hænge på juletræet :blink der står at det er Christmas ornament :angry nøj hvor var jeg gal på mig selv, da det er, fordi jeg ikke har læst salgsannoncen ordentligt :angry

Jeg troede egentlig at manden ville give mig en skidebalde, når han så mit fejlkøb, men han reagerede fuldstændig omvendt af, hvad jeg havde forventet og brød sammen af grin :lol

Tja... hvad kan jeg sige??? Af skade bliver man klog, men sjælden rig :blush

Og nu har jeg en juletræspynt-Ninja-Turtles-bil der står og "griner" af mig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆÆÆÆV hvor NITTEN!!! Håber i finder en gave til ham i tide :)

Og man kan jo altid binde det der ninja-turtles-julepynt i gavebåndet på gaven :) ligesom de gør med julepynt i kop&kande

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen, at jeg skal til møde i jobcentret for første gang... Er lidt spændt på, hvad der skal ske :unsure efter hvad jeg kan se skal de kigge mit CV igennem og så skal jeg fremvise to stillingsopslag som jeg har tænkt mig at søge på... Kan nu kun fremvise et, da jeg løbende har søgt på de få stillingsopslag, der er dukket op her hen over sommeren....

Tirsdag skal jeg til møde i A-kassen i Aalborg... der umiddelbart går ud på det samme som mødet i jobcentret.... Må nok sige, at jeg synes, at det er spild af tid, at jeg skal to steder hen for nøjagtigt det samme.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal på mig selv

Har lavet min første ebay-bummert....

Min nevøs højeste fødselsdagsønske var Ninja Turtles ting, men det er åbenbart ikke på mode mere - man kan i hvert fald ikke købe det i legetøjsforretningerne.... Så jeg tænkte straks ebay! som jeg hidtil har haft rigtig gode oplevelser med :) elsker ebay! nå men altså jeg finder en fin Ninja Turtles bil - sprit ny til ca. 100 kr + porto og tænker, at det er ret billigt, så jeg bliver enig med min mand om at vi bestiller den og så kan vores nevø få den i julegave :) I går lå der så en pakkehenvisning til mig i postkassen, så jeg var nede at hente pakken i dag... Men jeg blev da nok lige rimelig lang i ansigtet, da ekspedienten kom med min pakke, som jeg havde forventet var ret stor, da jeg havde bestilt en bil magen til den min bonussøn har.... Men den var da nok 8 x mindre end jeg havde forventet, så på vej ud fra posthuset åbner jeg pakken og finder en Ninja Turtles bil - til at hænge på juletræet :blink der står at det er Christmas ornament :angry nøj hvor var jeg gal på mig selv, da det er, fordi jeg ikke har læst salgsannoncen ordentligt :angry

Jeg troede egentlig at manden ville give mig en skidebalde, når han så mit fejlkøb, men han reagerede fuldstændig omvendt af, hvad jeg havde forventet og brød sammen af grin :lol

Tja... hvad kan jeg sige??? Af skade bliver man klog, men sjælden rig :blush

Og nu har jeg en juletræspynt-Ninja-Turtles-bil der står og "griner" af mig :prik

Altså, jeg kender godt situationen med at have købt katten i sækken ved et uheld, og kan godt forstå, at du er træt af det :rolleyes Når det er sagt må jeg dog også indrømme, at jeg under læsningen af dit indlæg lå flad af grin ved tanken om at der på jeres juletræ nu vil hænge en ninja turtles bil mellem alle julekuglerne og lysene :lol Hvis du ikke vælger at give den bort kan den jo gå hen og blive et klenodie i jeres familie, og noget som jeres børn engang vil arve og hænge på deres træ i fremtiden. - Hvem ved? :P

Og til slut -Lige et stort tillykke med den kommende familieforøgelse :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag at turen går til Aalborg for at deltage i et 3 timer langt møde i A-kassen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik overstået mødet i a-kassen i går. Det var faktisk et overraskende godt møde, som jeg synes, at jeg fik meget ud af... Jeg er ikke fuldtidsarbejdsløs, da jeg er tilknyttet lærervikaranvisningen her i Randers, men det er meget usikkert, hvor mange timer jeg kan få, så jeg skal have suppleret op ved A-kassen, men håber da, at jeg kan undlade dagpengene i nogle af ugerne, så jeg sparer lidt på min dagpengeret :) det er jo meget uvist, hvornår der dukker et job op....

Jeg har allerede været ude til skoleårets første vikartimer, men det kunne kun blive til to i dag, men jeg synes, at det er ok, at have en blid opstart....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay HURRA! hvor er jeg glad!!! har fået tilbudt et måneds sygevikariat som lærer på en skole i Randers :-) godt nok kun i 18 lektioner om ugen, men med mulighed for flere vikartimer på skolen :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt!! :yay Man må aldrig undervurdere den slags! En fod inden for døren er guld værd! :)

Held og lykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg været til møde med læreren som jeg skal vikariere for i mit 4 ugers vikariat. Glæder mig til at starte op på mandag :)

Jeg har tidligere spillet trompet/cornet i Hadsund skoleorkester (spillede der i 9 år) men stoppede da jeg flyttede til Randers for 5 år siden. Har ikke rigtig spillet siden, men har fået lyst til at prøve igen, så har netop aftalt, at jeg skal ned at prøve at øve med Randers Politiorkester på mandag, hvor et medlem har valgt at holde en pause, så der var lige en plads til mig :) Så det er jeg lidt spændt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jobbet og med spilleriet. Er selv lærer og jo mere erfaring og netværk man får, des større er chancen også for job:):

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jobbet og med spilleriet. Er selv lærer og jo mere erfaring og netværk man får, des større er chancen også for job:):

Tak... Jeg glæder mig også rigtig meget til at komme i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen, at jeg starter i mit vikariat :yay er lidt spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første dag i mit vikariat overstået :glad det virker til at være en sød klasse jeg har fået :) men som i de fleste klasser er der nogle stykker der skiller sig ud fra mængden og gør sig uheldigt bemærket... Men alt i alt en sød klasse og en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første dag i mit vikariat overstået :glad det virker til at være en sød klasse jeg har fået :) men som i de fleste klasser er der nogle stykker der skiller sig ud fra mængden og gør sig uheldigt bemærket... Men alt i alt en sød klasse og en god dag :)

Sådan skal det være :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første dag i mit vikariat overstået :glad det virker til at være en sød klasse jeg har fået :) men som i de fleste klasser er der nogle stykker der skiller sig ud fra mængden og gør sig uheldigt bemærket... Men alt i alt en sød klasse og en god dag :)

Det lyder dejligt :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad så er jeg kommet godt i gang med mit lærervikariat :glad Har været ret spændt på hvordan det ville være udelukkende at skulle undervise de store elever, men det er bare gået så godt :) Eleverne er virkelig søde :) Der har ikke været så meget undervisning fra min side endnu, da de forskellige klasser er/har været i gang med forskellige projekter... Men i næste uge skal jeg undervise i Historie i to klasser og er allerede gået i gang med at forberede det :) Så min fridag i dag har stået på "Den kolde krig" som jeg ikke rigtig har beskæftiget mig med, siden jeg gik på handelsskolen :) Og hold da op hvor har jeg bare været færdig mandag og tirsdag, hvor jeg er kommet hjem - har simpelthen været nødt til at nuppe en lur under Beverly Hills :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er halvdelen af mit vikariat overstået... Er bare så gad for vikariatet og derfor lidt trist over, at det slutter om to uger :( På trods af, at jeg måtte skøælde nogle af mine 7. klasses drenge ud i dag, så var der en af de udskældte drenge, der sagde til mig efterfølgende "du er faktisk en ret sød vikar" :o følte mig da lidt smigret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sluttede mit lærervikariat, desværre :( Jeg føler mig faktisk lidt tom :( Et par af drengene sagde øv til, sat det var min sidste dag, og ja det synes jeg da også... for nu skal jeg så tilbage til enkeltdags-vikariaterne... men håber hurtig, at der dukker et nyt vikariat op....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så i avisen fra onsdag at der var en skole som søgte både en fast og en vikar. Kan desværre ikke huske hvad den hed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så i avisen fra onsdag at der var en skole som søgte både en fast og en vikar. Kan desværre ikke huske hvad den hed...

det er sikkert Vestervangsskolen, der har jeg allerede sendt en ansøgning til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER