Nitzen1987

ÆL-teststreg aftagende og så?

4 indlæg i dette emne

Jeg testede meget tæt på positivt lørdag og søndag. Men har ikke testet siden i søndags, da vi ikke var hjemme hele dagen i går og først er kommet hjem her i aften og synes ikke lige, at jeg ville pakke test og kop i toilettasken :rolleyes

Har så lige taget en ÆL-test nu her....

Nå men altså teststregen er stærkt aftagende, så der er ingen tvivl om, at jeg har haft ÆL en gang mellem lørdag og i går (eller hvad?) Så nu vil kun tiden vise om vi har haft heldet med os denne gang....

Har det nogen betydning, at teststregen er aftagende i forhold til om man er gravid eller ej? Har læst herinde, at en ÆL-test vil være positiv ligesom en graviditetstest, hvis man er gravid, men er det så først omkring det reelle testtidspunkt man kan bruge se det, eller bør teststregen vedblive at være positiv helt frem til den dag man påtænker, at tage graviditetstest??? Er lidt forvirret på det punkt.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil skyde på at en test mandag ville have været positiv, så du har haft ÆL mandag eller tirsdag - så nu starter den søde ventetid :rolleyes

ÆL-testen vil være aftagende hvad enten du er gravid eller ej. LH-hormonet som stiger ved ÆL og gør den positiv falder hurtigt efter ÆL har været der. Når man også kan teste positivt på en ÆL-test når man er gravid, så tror jeg det skyldes, at testen også kan finde på at slå ud på HCG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg prøvede med en ÆL test en gang efter ÆL og inden forventet mens, og den var negativ. Og der var jeg altså gravid! Så - det er nok ikke altid at det trick det virker ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anita :) Kan desværre ikke hjælpe, men jeg er super glad for alle dine spørgsmål omkring ægløsnings teste :) Jeg lærer med her på sidelinjen, så tak for det. Og HELD OG LYKKE med det hele :) Krydser for Jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER