Mor til de skønne

-

35 indlæg i dette emne

Den her er jeg med på :biglove Vi plejer at være i campingvogn, denne gang skal vi i telt, så jeg er også helt ny campist :whistling Skal I, i telt/vogn/hytte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her er jeg med på :biglove Vi plejer at være i campingvogn, denne gang skal vi i telt, så jeg er også helt ny campist :whistling Skal I, i telt/vogn/hytte?

Vi har lejet et familietelt, så det er jeg rigtig spændt på, hvordan det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også på camping, så Jeg følger lige med. Men mon ikke Vi kan finde frem til en rimelig fornuftig pakkeseddel, hvis vi hjælpes ad herinde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal også på camping, så Jeg følger lige med. Men mon ikke Vi kan finde frem til en rimelig fornuftig pakkeseddel, hvis vi hjælpes ad herinde :glad

Det er jeg sikker på, at vi kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lejet et familietelt, så det er jeg rigtig spændt på, hvordan det er ;)

Vi har været i familietelt, for en del år siden, og det var ren luksus :D Vi havde strandlegetøj, en del badetøj, puslepude og lidt legetøj med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i familietelt, for en del år siden, og det var ren luksus :D Vi havde strandlegetøj, en del badetøj, puslepude og lidt legetøj med :)

Det lyder bare rigtig godt :glad Skal I ligge i "alm." telt? :) Puslepude må jeg da lige få skrevet på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal I have trailer med Christina? :lol

Ej, pjat. Jeg synes man hurtigt får pakket en MASSE. Vi skal ligge I campingvogn, og jeg gruer allerede for hvordan vi skal være i bilen på vejen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En højstol kan altså godt være et hit.

Hvis du har "den hvide fra Ikea" kan den jo skilles helt ad.

Vi var på camping, da vi datter var 1 1/2 år og hun gik hele tiden, så nogle gange var det altså meget rart, at hun sad i en højstol og man ligesom vidste hvor hun var :-)

Sidder lige og tænker på om det måske også var fordi hendes storebror jo kun var 3 1/2 og også havde en del krudt i bagen :-)

Kan ihvertfald huske at jeg tænkte, at det var godt vi tog den med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du gerne vil have en dukekvogn med kunne en dukkeklapvogn måske være sagen, den fylder lidt mindre ;)

Nadja er ikke så god til vanddunk så vi har sådan en tudekop som hun hele tiden går og drikker af så hun får nok væske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

• Bleer

• Skumklude

• Vådservietter

• Plasticposer

• Stofbleer

• Tøj

• Clocs

• Vitaminpiller

• Toiletsager (børste, tandbørste, negleklipper, shampoo, solcreme, tandpasta, vatpinde, creme, elastikker og spænder)

• Bamser

• Sengetøj + linned

• Papir og farveblyanter

• Legetøj (dukke + dukkevogn?)

• Alm. Sko/sandaler

• Jakke

• Badering/luffer

• Panodil junior

• Badebleer

• Badedragt

• Håndklæder

• Solbriller

• Solhat

• Regntøj + gummistøvler

• Højstol?

• Rejseseng

• Sutter

• Mad (til mellemmåltider)

• Frugt

• Drikkedunk

• Spand + skovl og andre sandting

• Bold

• Nattøj

• Dvd skærme + dvd´er

Det er hvad jeg har noteret :) Har jeg glemt noget? Eller noget der helt sikkert kan undværes? :glad

efter hvad jeg kan se, så tror jeg du har tænkt på det hele. - men ellers så solcreme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor er du organiseret!! :D Jeg har overhovedet ikke skrevet en liste endnu, jeg tænker mest over praktiske ting, såsom hvordan jeg overlever en uge i telt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

efter hvad jeg kan se, så tror jeg du har tænkt på det hele. - men ellers så solcreme ;)

Den er skrevet på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor er du organiseret!! :D Jeg har overhovedet ikke skrevet en liste endnu, jeg tænker mest over praktiske ting, såsom hvordan jeg overlever en uge i telt :D

Ja det er jeg :D Jeg elsker at lave lister/systemer og orden :blush Du kan lave en liste over overlevelses strategier :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jeg :D Jeg elsker at lave lister/systemer og orden :blush Du kan lave en liste over overlevelses strategier :D

Haha, ja det tror jeg bliver nødvendigt! Hvilken vej skal I bo på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal bo på Pærevej :) Hvad med jer?

Kirsebærvej 18 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirsebærvej 18 :D

Det ser da ikke ud til, at ligge langt fra hinanden :) Jeg er så spændt på, at komme derop og se hvordan det hele er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da ikke ud til, at ligge langt fra hinanden :) Jeg er så spændt på, at komme derop og se hvordan det hele er :D

Ja det er jeg også, vi har fået det anbefalet af flere, derfor faldt vores valgt på¨det :) Glæder mig så meget til en ferie på børnenes præmisser, hvor der forhåbentlig er plads til at forældrene kan slapper fuldstændig af, om under 14 dage tager vi afsted, og vi glæder os så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎12‎-‎06‎-‎2011 at 9:26 PM, LouiseB said:

Ja det er jeg også, vi har fået det anbefalet af flere, derfor faldt vores valgt på¨det :) Glæder mig så meget til en ferie på børnenes præmisser, hvor der forhåbentlig er plads til at forældrene kan slapper fuldstændig af, om under 14 dage tager vi afsted, og vi glæder os så meget

:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink Er der under 14 dage til :blink Ja det er der vel - hold da op hvor tiden går stærkt :D Vi ville også et sted hen, hvor det er sjovt for Tilde, ellers bliver det ikke ferie. Jeg håber også, at vi kommer til at slappe lidt af, men Tilde har desværre ikke en søskende hun kan lege med, så vi kommer jo nok stadig til at være noget "på" :)

Søskende er ikke altid en fordel :D Jeg frygter drengebørn der bliver enige klokken 6 om morgen at skal på legepladsen, bliver overgearet på pladsen, slåsser om kap i svømmebassinet - ja :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER