Solvej99

BK eller BMX?

BK eller BMX?   85 members have voted

  1. 1. Hvad bruger du mest?

    • BK
      0
    • BMX
      0
    • Jeg bruger dem lige meget
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

120 indlæg i dette emne

Bruger kun BX men kiggede lige herind for jeg blev nysgerrig efter den her tråd bev omtalt på BX ;) og hey hvad ser jeg der er da nogen dejlige kendte kvinder herinde som jeg savner MEGET :biglove så hmm hvad gør jeg nu :lol og ja jeg har et andet brugernavn på BX end herinde så i ved nok ikke hvem jeg er :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger BX mest, men har valgt ikke at svarer før nu - Det er jo bare sandheden, har været på BX igennem en hel masse tider af mit liv, og det vil jeg ikke bare smide væk fordi at der kommer et nyt BK ;).. Jeg kan rigtigt godt lig at være her også, men det er også som 2 helt forskellige forums for mig.. I giver mig begge rigtigt meget, på hver sin måde :)

:balloons

.. Og nu må jeg hellere lige finde den tråd på BX...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, tråden er blevet meget til vi er bedre end andre agtigt og meget ala det samme på BX. På alle forums vil man opleve kliker og hieraki, så det er jo op til hver enkelt at finde ud af hvor vedkommende har det bedst henne. Men det gør ikke at man har ret til at nedgøre et andet forum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger kun BX men kiggede lige herind for jeg blev nysgerrig efter den her tråd bev omtalt på BX ;) og hey hvad ser jeg der er da nogen dejlige kendte kvinder herinde som jeg savner MEGET :biglove så hmm hvad gør jeg nu :lol og ja jeg har et andet brugernavn på BX end herinde så i ved nok ikke hvem jeg er :bunny

jamen så er der jo ikke andet for end at bruge beggeforum lige meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærligt så synes jeg det er mudderkast begge steder. Der er kliker her og der er kliker på BX. Sådan er det og sådan vil det være når folk kender hinanden. Jeg er begge steder og jeg nyder at være begge steder derfor kan jeg ikke se hvad sådan en tråd her skal til for? (ja også på BX)

Folk er forskellige. Jeg kan godt lide at begge fora giver mig noget forskelligt, ellers ville jeg ikke være begge steder. Det ville jo være dumt andet, for hvorfor så være der.

Nogle kan li BK fordi de synes BX er blevet for stort, og andre kan netop li BX for dette.

Jeg er bare glad for at være en del af begge fora :gp

Jeg poster det samme indlæg det andet sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærligt så synes jeg det er mudderkast begge steder. Der er kliker her og der er kliker på BX. Sådan er det og sådan vil det være når folk kender hinanden. Jeg er begge steder og jeg nyder at være begge steder derfor kan jeg ikke se hvad sådan en tråd her skal til for? (ja også på BX)

Folk er forskellige. Jeg kan godt lide at begge fora giver mig noget forskelligt, ellers ville jeg ikke være begge steder. Det ville jo være dumt andet, for hvorfor så være der.

Nogle kan li BK fordi de synes BX er blevet for stort, og andre kan netop li BX for dette.

Jeg er bare glad for at være en del af begge fora :gp

Jeg poster det samme indlæg det andet sted.

Wow... Hvad er der lige sket herinde? Som trådstarter bliver jeg altså lige nødt til at kommentere. Denne her tråd har da taget en fuldstændig vild drejning.

Da jeg i sin tid startede den var det af ren og skær interesse for det andet forum. Jeg har ikke selv en profil på BX og kender ikke til det, andet end at det så ud som om at det er fuldstændig samme princip som herinde. Derfor spurgte jeg bare til hvor mange, der bruger begge dele dele eller hvad folk bruger mest.

Jeg har jo ikke stillet spørgsmålet: "Hvem er bedst?"

At der så åbenbart er oprettet en modtråd på det andet forum nu? Det er jeg godt nok chokeret over at høre. Derfor vil jeg gerne pointere at det ALDRIG har været MIN intention at denne her tråd skulle handle om, hvem der er bedst. Har som sagt slet ikke en profil på BX, så det aner jeg intet om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow... Hvad er der lige sket herinde? Som trådstarter bliver jeg altså lige nødt til at kommentere. Denne her tråd har da taget en fuldstændig vild drejning.

Da jeg i sin tid startede den var det af ren og skær interesse for det andet forum. Jeg har ikke selv en profil på BX og kender ikke til det, andet end at det så ud som om at det er fuldstændig samme princip som herinde. Derfor spurgte jeg bare til hvor mange, der bruger begge dele dele eller hvad folk bruger mest.

Jeg har jo ikke stillet spørgsmålet: "Hvem er bedst?"

At der så åbenbart er oprettet en modtråd på det andet forum nu? Det er jeg godt nok chokeret over at høre. Derfor vil jeg gerne pointere at det ALDRIG har været MIN intention at denne her tråd skulle handle om, hvem der er bedst. Har som sagt slet ikke en profil på BX, så det aner jeg intet om.

Jamen der er skam ikke noget ondt ment i min sætning, men jeg opfatter begge tråde som hvem er bedst eller det synes jeg lidt det bliver desværre.

Jeg kan, som jeg skriver, lide begge steder, men jeg synes der bliver en smule mudderkast når man spørger om 2 fora. Måske føler jeg lidt at jeg skal forsvare hvorfor jeg er begge steder. Selvom det ikke har været nogens intention, så er det faktisk mudderkast der er kommet ud af det synes jeg.

Jeg ELSKER BK og jeg ELSKER BX, men kan bare ikke se hvorfor der skal være mudderkast fra begge sider.

Jeg er glad for der 2 så forskellige fora, og man kan bruge begge!! :loveshower

EDIT: Jeg ved bestemt godt at det ikke er din intention at det skulle opfattes som en "vi er meget bedre" tråd, da du jo ikke er på BX. Jeg ser det heller ikke som værende sådan en, men synes bare det er en svær sag sådan en. Jeg kan bare godt lide begge steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh se, nu har jeg bare dårlig samvittighed. Din tråd er jo bare en simpel meningsmåling - at det så har udviklet sig lidt er ikke din skyld.

Tager min sætning i mig igen med "derfor kan jeg ikke se hvad sådan en tråd her skal til for?" Kan man det? ;)

Jeg undskylder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke tråden på BX, var blevet oprettet, så havde jeg faktisk "glemt" BK...

Jeg er mest på BX og det er simpelt hen fordi, jeg ikke kan rumme 2 steder på een gang. Som Morpige også skriver. :)

Jeg var mere her på BK i begyndelsen. Synes det her sted er stille og roligt, hvor der hersker en god stemning, men desværre skete/sker der for lidt, derfor blev det BX.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh se, nu har jeg bare dårlig samvittighed. Din tråd er jo bare en simpel meningsmåling - at det så har udviklet sig lidt er ikke din skyld.

Tager min sætning i mig igen med "derfor kan jeg ikke se hvad sådan en tråd her skal til for?" Kan man det? ;)

Jeg undskylder!

Selvfølgelig kan man det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke tråden på BX, var blevet oprettet, så havde jeg faktisk "glemt" BK...

Jeg er mest på BX og det er simpelt hen fordi, jeg ikke kan rumme 2 steder på een gang. Som Morpige også skriver. :)

Jeg var mere her på BK i begyndelsen. Synes det her sted er stille og roligt, hvor der hersker en god stemning, men desværre skete/sker der for lidt, derfor blev det BX.

Hov, jeg vil heller ikke undvære dig på BX :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit <3 hører til på BX, for der er min HØJTELSKET MG :loveshower De er guld værd de piger :kram:

Vi har fulgt hinanden siden vi stod med en positiv test :biglove

Havde egentlig glemt at jeg havde en profil herinde :whistling Men den virker da :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit <3 hører til på BX, for der er min HØJTELSKET MG :loveshower De er guld værd de piger :kram:

Vi har fulgt hinanden siden vi stod med en positiv test :biglove

Havde egentlig glemt at jeg havde en profil herinde :whistling Men den virker da :P

Det er jo ret forståelig, at man bliver tilknyttet nogle mennsker og derfor vælger at være sammen med dem.

Det er bl.a. derfor jeg er begge steder, for jeg har nogle jeg følger på BX, og så er pigerne herinde for mig, som din mødre gruppe er for dig :biglove og er det ikke fantastisk at man via fora som BX og BK kan opstarte venskaber, som vare for livet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg vil heller ikke undvære dig på BX :kram2

:kram2:

Sådan en kommentar varmer mere end du aner! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg forholdsvis anonym på begge fora, og jeg bruger dem sådan set ligemeget. Jeg kigger meget i BX's kreative forum. Der er rigtig meget inspiration at hente.

Ellers læser jeg generelt mere med, end jeg skriver, når det drejer sig om de to babyfora. Min skrivelyst får jeg stillet andetsteds.

De to fora har hver deres styrke. BX er stort med mange brugere, og det giver fordele, hvis man vil være mere anonym eller vil have mange og forskellige svar på spørgsmål.

BK er mindre og mere intimt. Det betyder for nogle brugere mere tryghed, og det er nemmere at få overblik over forummet og brugerne.

Men jeg synes, at der er "kerner" begge steder.

Når det så er sagt, så er det nææææsten umuligt at have sådan en tråd, uden at der kommer debat i gang. Det kan ikke undgåes, at nogle vil føle, der kastes mudder på netop det forum, der ligger deres hjerte nærmest. Jeg synes bare det hele ekskalerer, når der herefter oprettes en tråd om netop denne tråd på BX. Det er lidt usmageligt efter min mening. Så lægges der åbentlyst op til konflikt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg bruger på både BK og BX, bruger begge dele lige meget. Jeg synes det er lidt skægt at nogle fra BX har behovet for at svare i denne tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg bruger på både BK og BX, bruger begge dele lige meget. Jeg synes det er lidt skægt at nogle fra BX har behovet for at svare i denne tråd ;)

Det tænkte jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ret forståelig, at man bliver tilknyttet nogle mennsker og derfor vælger at være sammen med dem.

Det er bl.a. derfor jeg er begge steder, for jeg har nogle jeg følger på BX, og så er pigerne herinde for mig, som din mødre gruppe er for dig :biglove og er det ikke fantastisk at man via fora som BX og BK kan opstarte venskaber, som vare for livet?? JO :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2:

Sådan en kommentar varmer mere end du aner! :)

Det er direkte fra hjertet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også :)

Det er vel ikke anderledes, end når det bliver gjort omvendt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel ikke anderledes, end når det bliver gjort omvendt?

Jeg har slet ikke profil på bx så jeg ved ikke om der er nogle bk'ere der har været derinde og skrive på bx? :)

Men der må da være nogle bx'ere der finder bk interessant siden de lurer med herinde og skriver tråde om os derinde? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svarede i denne tråd mens den stadig omhandlede en meningsmåling, og svarede at efter jeg opdagede BK var tilbage, så var det her jeg brugte min tid (primært da alle jeg kender fra Bryllupsklar var herinde og forummet var meget nemmere at overskue som ny bruger).

Men efter den anden tråd på BX blev oprettet, så skulle jeg da lige ind og læse den - og må sige at jeg blev hængende lidt derinde - terminsgruppen er noget mere aktiv og tror på jeg kommer til at bruge BX mere når jeg har født, da der er flere muligheder for svar og erfaringer, end der er her på BK.

Vil dog aldrig blive afhængig af BX tror jeg - men den har hel klart nogle fordele som BK ikke har.

Hvad jeg ville med dette indlæg? Sige tak til TS, da jeg helt havde glemt der fandtes andre fora end dette fantastiske BK! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm!

Jeg er mest på BX og elsker den side :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke profil på bx så jeg ved ikke om der er nogle bk'ere der har været derinde og skrive på bx? :)

Men der må da være nogle bx'ere der finder bk interessant siden de lurer med herinde og skriver tråde om os derinde? :rolleyes:

For mig er det klart der er nysgerrige sjæle med alt hvad der er af fortid og når der kommer sådan en tråd her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en profil begge steder, men bruger faktisk kun BK.. Hvis jeg blev gravid så ville jeg nok kigge lidt på BX også, da der er en del flere tråde derinde og man jo nok kan få "bredere" svar (Altså fra flere mennesker..

Herinde kan jeg skam også synes det er rygklappere.. Men det gør mig egentlig intet - netop fordi vi er så få, og vi "kender" hinanden.. I starten synes jeg det var svært at "komme ind", men det er jo som mettemor siger, fordi man jo "går til dem man kender".. :)

Kender ikke BX, så kan intet ondt sige om dem - men var da lige inde og snuse i deres tråd.. Og mon ikke man kan blive enige om at de to tråde her, opvejer hinanden med mudderkasten, også er den prut slået :rolleyes

Man kunne jo lige så godt diskutere om man handler i Netto eller Fakta.. ;) Det handler jo bare om smag og behov..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.