Binser

Puslebord

11 indlæg i dette emne

Hvor gamle var dit/jeres barn da i stoppede med at bruge puslebordet!?

Og hvordan gør i så ellers?

Luca er allerede ved at ryge ud over kanten bare han svinger en enkelt gang med benene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har brugt puslebord frem til de har været blefrie og da var de hhv. 2½ og 3½ år.

Der er ikke meget plads på puslebordet, men i forhold til arbejdsstilling er det klart at foretrække for mit vedkommende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener Mille var ca 2 år da vi stoppede med at bruge det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus bliver 3 år feb. og bruger det stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias var 2½ da han stoppede med at bruge ble og Annika blev et år næsten lige på samme tid, så da havde vi stadig puslebord.

Da Annika var 1½ år var vi så langt med vores til bygning, at vi blev nød til at sælge puslebordet, da den stod i vejen for hullet der skulle laves mellem de to første sale. Så vi rykkede puslehynden ind på gulvet i badeværelset og der bliver hun stadig skiftet. Hun bliver snart 3 år. Synes det går meget godt bare at sidde på numsen på gulvet og skifte hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da tænkt at bruge puslebordet indtil hun ikke skal bruge ble mere.. Josefine havde også en periode hvor hun lå som en lille loppe på bordet, men det er gået over igen, nu ligger hun lige så fint når hun bliver skiftet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Alexander var 3 år. Jeg kan ikke stå bøjet over ham, så puslebordet er ideelt. Til sidst måtte han dog stå op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har planer om at bruge puslebordet indtil han ikke bruger ble mere :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

regner helt klart med at bruge puslebordet til hun er blefri - hendes værste loppeperiode er også gået over igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella gider ikke så gerne at ligge på puslebordet ;)

Hun vender og drejer stadig rundt som en tosse, og tit skifter jeg hende på gulvet- der kan hun i det mindste ikke falde ned ;)

Puslebordet synes jeg dog er meget rar at have alligevel, så vi beholder det et stykke tid endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at min søn har været omkring 3 år, da vi droppede puslebordet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER