ønskebaby

hvornår er barnet for gammel til disney land?

27 indlæg i dette emne

jeg ville lige hører jeres mening om hvor gammel i tror barnet vil være før det er for gammelt til disney land? sådan med at møde figurerne og have den der magiske oplevelse at det hele?

hvis nu pigen er 8 år er hun så for gammel og er kommet ud af den der verden hvor prinsesser er fantastiske??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidst jeg var i disney land var jeg 13 og jeg elskede det.. og kan ikke mindes noget tidspunkt i mit liv hvor jeg ikke vil elske at komme derhen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 år er absolut ikke for gammel!

Jeg var 12 år første gang jeg var i EuroDisney, og det var intet andet end fantastisk!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 13-14 år da jeg var i Disney Land Paris.. og det var stadig total klasse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har årskort dertil og vores børn er 1, 5 og 7 og ikke i nærheden af at være for gamle. Jeg tror snildt der går ti år endnu før vi når dertil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været i Disney Land én gang og der var jeg 14 år :glad og nøj hvor var det en fantastisk oplevelse... Det er en fantastisk forlystelsespark, men den indeholder, som du selv siger, magi, som de danske forlystelsesparker ikke har...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 28 og drømmer stadig om at komme til disneyland, så tror ik 8 år er for gammel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay det er godt at hun ikke når at blive for gammel før vi kan komme dertil hvis nu jeg skulle få en baby.. :) for ville virkelig gerne give hende den oplevelse at være i den park.

jeg var der selv da jeg var 10 tror jeg. og jeg elskede det og gør det stadig. men jeg blev i tvivl da jeg var en af dem der "legede" i længere tid end mine klasse kammerater. og jeg tror ikke helt cille er sådan. hun er meget fremmelig eller hvad man skal sige. hun vil i hvert fald gerne være/opfører sig ældre end hun er. :)

men hvis vi ikke kan komme afsted i 2012 så er muligheden for 2013 der og det er dejligt... :)

mange tak for svar.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 9 år, da jeg var der.

Så jeg vil også sige, at hun bestemt ikke er for gammel :)

Det bliver spændende, når du skal i gang med projekt baby :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Disney Land da jeg var 24 år og jeg hyggede mig gevaldigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man blive for gammel til det ??

Jeg drønner stadig om at komme ned og se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også sige, bliver man nogensinde for gammel til Disneys magiske verden?? Jeg har aldrig været der, men er sikker på, at kom jeg dertil vil jeg blive som barn igen, ELSKER disney

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør mig virkelig glad at høre jer sige det. for var lidt bekymret for at jeg måtte udsætte Baby projekt så hun kunne komme i disney land. og det ville jeg jo helst ikke.

men så tager vi bare afsted når der er tid og penge til det. FASTASTISK :loveshower

(jeg glæder mig virkelig også til at komme derned igen. :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Eurodisney, da jeg var 9/10 år (10 års fødselsdag :loveshower:) og det var feeeeeeeeeeeeedt! Og så i Disneyworld + Disneyland, da jeg var 12. Stadig FEDT!

Nu er jeg snart 25, og ville MEGET gerne afsted igen!!!! Man bliver aldrig for gammel til Disney! :yay:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også svært ved, at tro jeg nogen sinde vil blive træt af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 36 og jeg ELSKER Disneyland,,,,,,,,,,,,,,så god tur til Jer:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 28 og drømmer stadig om at komme til disneyland, så tror ik 8 år er for gammel ;)

samme, jeg drømmer stadig om at komme til Disneyland og jeg er 40

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disney Land er sgu altid fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 22 og jeg vil rigtig gerne se disneyland - så mener bestemt ikke at 8 år er for gammelt, tror hun vil synes det er fantastisk og se disneyland. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 20 og vil gerne til disney land igen, var da i disney land paris da jeg var 16. Og glæder mig til jeg engang skal i disney land igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 28 og drømmer stadig om at komme til disneyland, så tror ik 8 år er for gammel ;)

Det gør jeg også men er bare ikke 28 mere :whistling Nærmere 23 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også men er bare ikke 28 mere :whistling Nærmere 23 :loveshower

*Host host* :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*Host host* :whistling

Hvordan går det idag har du stadigvæk ondt i halsen og jeg krydser for det ikke sætter sig host host :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 år er bestemt ikke for gammelt.. Vi har holdt Cecilias 5 års fødselsdag i Disneyland i Californien og skal også holde hendes 7 års her til november.. Det er et fantastisk sted og selv voksne elsker det..

Tror bestemt der går mange år før det ikke er sjovt mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var der sidste sommer, som 21-årig. Man bliver aldrig for gammel til Disneyland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER