MLM

Blærebetændelse

10 indlæg i dette emne

Overskriften siger sig selv, hvad syntomer samt behandling af det.

Og render man bare til læge med en urinprøve til lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som at tisse glasskår :blink Det gør RIGTIG ondt når man tisser :( Mener din urin tjekkes og så behandling (aner ikke om det "bare" er pencillin).

Godbedring hvis det er dig der er ramt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mig men det svier bare maks

Men fik afvide at det tit kommer i forbindelse med graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mig men det svier bare maks

Men fik afvide at det tit kommer i forbindelse med graviditet

Ja det er slet ikke unormalt, men bliver der ikke stadig gjort noget selvom man er gravid? Du kan da ikke rende rundt og have så ondt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er slet ikke unormalt, men bliver der ikke stadig gjort noget selvom man er gravid? Du kan da ikke rende rundt og have så ondt :kram

Takker jeg aner ikke en pind om det for det er første gang tror jeg tager til lægen imorgen og så må de tage stilling hvad der skal ske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal tag fat i lægevagten, selvom det bare kan være blærebetændelse..

Men de gange jeg har haft blærebetændelse (uden at være gravid), da fik jeg af vide at det var vigtigt at komme igang med antibiotika hurtigst muligt, da det ellers kan gå over i nyrene...

Men symtpomerne kan være forskellige - jeg har prøvet hvor det var at tisse glasskår og den anden gang sved det bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo man kan sagtens få behandling selvom man er gravid, så afsted til lægevagten med dig....det er så væmmeligt at ha blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk meget vigtigt at komme i behandling hurtigst muligt, for i værste tilfælde kan det medføre abort.

Og jo, man får noget penicillin eller lignende, som kan bruges i forbindelse med graviditet uden risiko for fosteret. Kan ikke huske, hvad det hedder.

Derudover er der ofte ikke så tydelige symptomer på blærebetændelse, når man er gravid, så det kan være godt at få tjekket urinen for det en gang imellem, specielt hvis man har haft det én gang, og betændelsen ikke kom ordentligt væk ved første behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeghar lige haft en nyre bækken betændelse - det sved ikke, gjorde ondt i nyrene og jeg tissede konstant, men det sved ikke, så det er ikke altid sympt er ens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er i behandling for blære betændelse og det gør bare ondt konstant ikke noget med at tisse glasskår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER