Guest AngelJuul

Nintendo DS spørgsmål

7 indlæg i dette emne

Min søn bliver 4 år til oktober, og han elsker at spille spil og alt sådan noget teknisk noget, at bygge ting og sager og sammensætte spøjse togbaner.

Nu overvejer jeg at købe en Nintendo DS til ham når han runder 4 år, og så et par lette spil til ham, han spiller fint golf og bowling på min wii.

Men hvad er jeres erfaring med jeres børn og DS ?? er det et hit eller er der noget der er bedre ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et hit - mine børn er 5 og knap 8 år.

Den store er igang med nr. 2, da den første er slidt op. Lillesøster fik også sin da hun blev 4 år og er rigtig glad for den.

Det lyder, som om de ikke laver andet. :-) Det gør de, men den er så god, når man skal kører i bil, flyve eller ligende, da den er god underholdning.

Min datter spiller mest Silke(Pixelines lillesøster), Mario, Build a bear og ligende.

Jeg syntes ikke der er et bedre alternativ :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Tror klart det er et hit, Leo har en og han synes allerede nu det er sjovt.

Kender mange andre større børn, som har en, og de er alle meget glade for den.

Så jeg stemmer klart for sådan en fætter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er klart et hit! Alle mine tre bonusbørn (7, 11 og 13 år) har en... Den yngste var 5 år, da han fik sin og de elsker den og den er rigtig god at have med når man kører bil eller måske er på besøg et sted hvor der ikke er andre børn man kan lege med :) Og ja spil som Pixeline, Supermario, Svampe Bob mv., der findes jo spil til stort set alle de populære børne tv-serier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen mange tak for alle jeres svar,han skal dælme have sådan en sag når han runder 4 år, min mor vil være med til at købe den nyeste med 3D til ham :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen mange tak for alle jeres svar,han skal dælme have sådan en sag når han runder 4 år, min mor vil være med til at købe den nyeste med 3D til ham :glad :glad

jeg vil stærkt anbefale www.coolshop.dk når I skal købe spil til den... de har prisgaranti og fri porto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil stærkt anbefale www.coolshop.dk når I skal købe spil til den... de har prisgaranti og fri porto :)

tusind mange tak :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER