Mor til de skønne

-

27 indlæg i dette emne

Har hun meget hår?

Annika har altid haft meget hår, stor tyk manke og folk troede også altid hun var ældre, netop fordi alt det hår gjorde at hun så ældre ud end hun var ;)

Tilde er som hun skal være :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎02‎-‎06‎-‎2011 at 8:05 PM, Dorthe said:

Har hun meget hår?

Annika har altid haft meget hår, stor tyk manke og folk troede også altid hun var ældre, netop fordi alt det hår gjorde at hun så ældre ud end hun var ;)

Tilde er som hun skal være :loveshower

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har en stor krøllet manke :loveshower Det har jeg faktisk ikke tænkt på, som årsag ;)

Tak :loveshower

Var så lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja var knap 85 da hun blev 2 år og vejede 10 kg :loveshower :loveshower mit lille nips, men hun er omsider kommet mere og mere af hendes babylook og ligner en lille pige nu :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare der er stor forskel på børn. Jo, Tilde er da en stor pige (og dejlig), men jeg er da enig i, at SÅ stor er hun da heller ikke. Isabella er ca.83 cm og vejer lige knap 13 kg. Truntepus jeg har :D Til gengæld har Isabellas storebror en lillesøster mere fra sin mor, der er 5 måneder ældre end Isabella. Og hun er- hold nu fast 96 cm og 18 kg :blink så kan vi snakke store pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Freja var knap 85 da hun blev 2 år og vejede 10 kg :loveshower :loveshower mit lille nips, men hun er omsider kommet mere og mere af hendes babylook og ligner en lille pige nu :loveshower :loveshower

Hun har da godt nok også været et lille nips :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 2 år er 94 cm og vejer 15,4 kg, men hun er også meget stor af sin alder. Hun har også en rigtig pagefrisure og hun bliver tit spurgt " og hvor går du så i børnehave...?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er så nogle små knolde - omkring de 87 cm begge 2 og den ene 10, den anden 12 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine er så nogle små knolde - omkring de 87 cm begge 2 og den ene 10, den anden 12 kg :)

Små knolde :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mus er vist helt normal tror jeg (til den buttede side :biglove ) hun er nok ca 88-89 cm og vejer 13,5 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tilde er da fuldstændigt alderssvarende :) Tsk...hvad folk ikke tillader sig at sige! :s

Emilie er stor af sin alder og måler 89 cm og vejer 14 kg....hun er fra september 09 så lidt yngre end Tilde.

Jonas smed sutten da han var 3 år og 4 mdr og bleen røg deromkring også plus minus.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da bare lige indskyde, at selvom hun så var 3 år, så rager det da ikke folk, om hun går med ble eller sut eller whatever?? Knyt sylten og stik piben ind.

Leo er 2 + 5 måneder og han vejer 14 kg. Ved ikke hvor høj han er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da bare lige indskyde, at selvom hun så var 3 år, så rager det da ikke folk, om hun går med ble eller sut eller whatever?? Knyt sylten og stik piben ind.

Leo er 2 + 5 måneder og han vejer 14 kg. Ved ikke hvor høj han er.

HELT ind... :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du har helt ret :) Hvis folk kommenterer noget der omhandler mig, er jeg FULDSTÆNDIG ligeglad og de kan rende mig der, hvor jeg er højest når jeg plukker jordbær :D

Men når det kommer til Tilde er jeg bare mere sensetiv og specielt fordi RIGTIG mange kan finde på, at sige henvendt til Tilde, at du er da for stor til sut/ble :blink Og så bliver jeg lidt mopset og får oftest svaret meget spydigt :blush

:o HAAAAAAAAAHAHAHAAHAHAHHHAAAAAAAAAAA!!!!!!! :D :D :D

kissing-my-ass.gifv6545y.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o HAAAAAAAAAHAHAHAAHAHAHHHAAAAAAAAAAA!!!!!!! :D :D :D

kissing-my-ass.gifv6545y.jpg

:D :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gustav er sådan et lille pus på ca 11,5 kg.. aner ikke hvor høj han er, et sted mellem 85-90 cm vil jeg tro..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louie er snart 3 år, han vejer 11,5 kg og er vel ca 92 cm høj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louie er snart 3 år, han vejer 11,5 kg og er vel ca 92 cm høj

Men han er jo også en lille bette fis søde Louie rent kilomæssigt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men han er jo også en lille bette fis søde Louie rent kilomæssigt :loveshower

Ja han er ikke den største af slagsen, det magre spetakel :balloon

Liva lå på den der 50% percentil da hun var 2 år, der vejede hun 12 kg, altså helt gennemsnits agtigt var hun

Men børn ser jo så forskellige ud, heldigvis, :loveshower

Liva brugte iøvrigt sut til hun var 3½ og ble til hun var 3 år + nogle måneder, det rager da ikke andre om man så er 5 år og har sut, så skal folk da ikke kommentere det!

Sin mening har man jo ret til. men så kan man tænke sit, der er jo som oftest en grund til at folk gør som de gør med deres børn, og det er da møg irreterende at høre folk kommentere det ARGH vi har fået maaaaange latterlige kommentarer på Louieø's størelse og vægt, og man bliver jo ked af det indimellem indeni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER