Nitzen1987

Er det realistisk at have et mål om at tabe sig 10 kg på 10 uger

17 indlæg i dette emne

???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bestemt!

Go' vind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer jo nok lidt an på, hvor meget man vejer :)

Men hvis vægten er høj, er det nok ikke helt urealistisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig det kommer an på om du hun har de 10kg du vil af med, for så kan det godt tage lidt ekstra tid.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig det kommer an på om du hun har de 10kg du vil af med, for så kan det godt tage lidt ekstra tid.. <_<

Jeg har ca. 30 kg jeg gerne vil af med <_< men vil gerne give den en skalde her fra start....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ca. 30 kg jeg gerne vil af med <_< men vil gerne give den en skalde her fra start....

Mener bestemtogså det er realistisk, men det kræver at du holder fast ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nupo Nupo Nupo....fantastisk kick starter til din livstilssændring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nupo Nupo Nupo....fantastisk kick starter til din livstilssændring :)

Det vil jeg så ikke anbefale :)

Men ved alm. kostomlægning + motion så burde du godt kunne tabe 1 kg om ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madlog.dk! Det bedste hjælpeværktøj ever! Og ja, sagtens!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg så ikke anbefale :)

Men ved alm. kostomlægning + motion så burde du godt kunne tabe 1 kg om ugen

Det vil jeg så, da det vat sådan jeg tabte de første 15 kg på ...var det 6-7 uger?

Det er således at Fødevarestyrelsen har godkendt Nupo som et fyldestgørende måltid med de vitaminer, fibre, etc kroppen har behov for. Talte også med min læge om det og han anbefalede det også på det varmeste.

Du kan jo altid starte med at udskifte bare tre af dine 6 daglige måltider, hvis du ikke er frisk på at udskifte dem alle 6.

Jeg er stadig på min livstilssændring og drikker nu kun Nupo 1-2 gange om dagen for at få flere vitaminer og jeg taber mig stadig :)

Men hvad er din baggrund for ikke at anbefale Nupo Anna? Har du personlige erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og madlog.dk! Super værktøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjaaa jeg nok lidt skeptisk.. synes da kalrt du skal prøve at stile efter det.. men du skal vide det bliver hårdt.. men vi skal nok være der og støtte når du ved at falde i.. :kram

Jeg vil ikke selv kunne men jeg har jo heller ikk så meget fedt mere..

Det jo sommertid og oplagt med masse af frugt, grøntsager på gril osv.. og hvis du kommer til at savne is så laver vi en gang smoothie og fryser ned.. det smager mums.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg så, da det vat sådan jeg tabte de første 15 kg på ...var det 6-7 uger?

Det er således at Fødevarestyrelsen har godkendt Nupo som et fyldestgørende måltid med de vitaminer, fibre, etc kroppen har behov for. Talte også med min læge om det og han anbefalede det også på det varmeste.

Du kan jo altid starte med at udskifte bare tre af dine 6 daglige måltider, hvis du ikke er frisk på at udskifte dem alle 6.

Jeg er stadig på min livstilssændring og drikker nu kun Nupo 1-2 gange om dagen for at få flere vitaminer og jeg taber mig stadig :)

Men hvad er din baggrund for ikke at anbefale Nupo Anna? Har du personlige erfaringer?

Hej igen

Dejligt at høre din læge var med på det - det er nok en smagssag.

Nej, ingen personlige erfaringer - grunden til at jeg ikke 'anbefaler' (jeg er jo ikke lægefaglig person så anbefale det er nok så meget sagt, ikke syntes om det) det er at jeg ikke syntes om at leve på pulver + at skulle spise pulver resten af mit liv. Jeg tror på kostomlægning som jo kan være sundt for hele familien :) (Det lyder det så til du også har og hvor er det fedt, dejligt du stadig taber dig!! :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger madital.dk :)

Det er virkelig en stor hjælp til at holde styr på kalorierne og en øjenåbner i forhold til, hvor kalorierne sniger sig ind, selvom man tror, man spiser sundt ...

Hvis du gerne vil af med 30 kilo, synes jeg ikke, at det er urealistisk at tabe 10 kg på 10 uger, men det kræver stram disciplin :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

Dejligt at høre din læge var med på det - det er nok en smagssag.

Nej, ingen personlige erfaringer - grunden til at jeg ikke 'anbefaler' (jeg er jo ikke lægefaglig person så anbefale det er nok så meget sagt, ikke syntes om det) det er at jeg ikke syntes om at leve på pulver + at skulle spise pulver resten af mit liv. Jeg tror på kostomlægning som jo kan være sundt for hele familien :) (Det lyder det så til du også har og hvor er det fedt, dejligt du stadig taber dig!! :))

Nej dog, tror du har misforstået :) det var som kickstarter Nupo er godt :) jeg har heller ikke planer om at være på pulver resten af mit liv, det er kun indtil jeg har tabt mig det jeg vil og så skal sund kost og motion erstatte det :)

At tabe sig handler egentligt "kun" om at indtage færre kalorier på en dag end man forbrænder. Så kan man ikke undgå at tabe sig...og for at undgå at tage kg på igen skal man "bare" lade være med at vende tilbage til den gamle livsstil. Igen lad være med at indtage flere kcal end man forbrænder, så skal det nok gå.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sagtens det kan lade sig gøre, men du skal være indstillet på det. Altså motivationen skal være i top.

Jeg tabte over 4 kg på 14 dage, da jeg startede, bare ved at droppe, slik, kager, sodavand, hvidt brød mv. Spise mere grønt og spise 5 gange om dagen.

Bare klø på :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER