gitlan

Børnesikring til toilettet

16 indlæg i dette emne

Min mand påstår hårdnakket, at man ikke kan få børnesikring til toilettet - kan det virkelig passe? <_<

Der må der være andre, hvis unger rigtig gerne ville kigge/røre ved/ned i toilettet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger lige med her. Frida ser ethvert toilet som en invitation til at lege med vandet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få en låseanordning a la den til køleskabe, som kan sættes på hhv. kummen og låget.

Vi har nu altid bare lukket døren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få en låseanordning a la den til køleskabe, som kan sættes på hhv. kummen og låget.

Vi har nu altid bare lukket døren...

En lukket dør er ingen hindring for en lille nysgerrig sjæl - i hvert fald ikke herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lukket dør er ingen hindring for en lille nysgerrig sjæl - i hvert fald ikke herhjemme :D

Heller ikke her :D Men heldigvis plasker hun ikke med vand i toilettet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lukket dør er ingen hindring for en lille nysgerrig sjæl - i hvert fald ikke herhjemme :D

Nogen gange lukker vi døren, men hun bliver skiftet på toilettet og får bad her, så hun er nødt til at komme der engang imellem. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få en låseanordning a la den til køleskabe, som kan sættes på hhv. kummen og låget.

Vi har nu altid bare lukket døren...

Vi har ikke børnesikring på køleskabet, da det er placeret over børnehøjde. Hvor har du købt anordringen? (en tur til Frankrig er lidt langt for at købe en sikringsdims til toilettet :) )

Vi har prøvet Ikea, og der fandt min håndværkermand ikke noget, der kunne bruges :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KLIK her denne dims beskrives som en multifukntionel børnesikringslås, som også kan anvendes til WC'et.

Den er jo billig, så det er måske et forsøg værd.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KLIK her denne dims beskrives som en multifukntionel børnesikringslås, som også kan anvendes til WC'et.

Den er jo billig, så det er måske et forsøg værd.

:balloons

Hehe den skulle jeg også lige til at linke til ;) Det var den eneste jeg lige fandt da jeg googlede. Der er flere forskellige på den side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke børnesikring på køleskabet, da det er placeret over børnehøjde. Hvor har du købt anordringen? (en tur til Frankrig er lidt langt for at købe en sikringsdims til toilettet :) )

Vi har prøvet Ikea, og der fandt min håndværkermand ikke noget, der kunne bruges :o

Vi har aldrig haft brug for en, jeg ahr bare set de fandtes. Og det var mens vi boede i DK... så ingen undskyldning for at holde ferie Frankrig, desværre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man ikke bare bruge det samme som man bruger når man lærer barnet de ikke må røre komfuret og ovnen etc? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilpas mange NEJ'er ;)

Lige som de heller ikke går / kravler ud af døren hvis den er åben (ud til haven), piller ved DVD-maskinen, piller ved komfuret osv.

Og så positive afledninger. Når hun kommer på badeværelset bliver hun rost til skyerne hvis hun sætter sig i brusekabinen og leger med badeænderne, mens hun får NEJ når hun nærmer sig toilettet.

Tror det tog under en uge for hende at miste interessen for toilettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare slået toiletbrættet ned, så der ikke var adgang til kummen :) Glemte det dog en enkelt gang og Siff tog en ordentlig "drink" af toiletvandet :puke Ellers har toiletdøren været lukket og håndtaget kunne hun bestemt ikke nå (ihvert fald ikke i den alder, hvor toiletkummen var interessant) ;)

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus hade også en periode hvor han syndes at det var sjov.

Vi låste døren der ud til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det super hyggeligt at gå up på toilettet for at løfte brættet og så ligger der badeænder dernede :rolleyes for hvor skulle de ellers bade rundt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne også sætte håndtaget lodret, så kan døres stadig åbnes af voksne, men ikke af små pilfingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER