TheDarkAngel

Av av av av

7 indlæg i dette emne

Piv hyl skrig og av for helv.....

Jeg er gravid i uge 33 og er efterhånden v at være godt nervøs for mit "gamle" ks ar. (Fik ks i aug 2009 så så gammelt er det heller ikke)

Det gør sååååååååå mega naller... Har fornemmelsen af at det brænder og niver og svier. Er ved at være nervøs for om det kunne springe op igen (oxo så længe efter)

Hva vil i råde mig til? er det bare mig der er hys eller sku jeg lige et smut forbi en læge???

/Mette 32+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke du skal være nervøs for, at det springer op. Efter så lang tid er det hele fuldstændig, men det er nok arvævet du kan mærke og det kan gøre rigtig ondt :( Nu er jeg godt nok ikke gravid, men fik ks i juni 2009 og mit kan stadig gøre lidt ondt sommetider :blink Har du prøvet at masserer det lidt? Hvis du er meget nervøs, syntes jeg bestemt du skal kontakte lægen om ikke så for at blive beroliget lidt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du skal være nervøs for, at det springer op. Efter så lang tid er det hele fuldstændig, men det er nok arvævet du kan mærke og det kan gøre rigtig ondt :( Nu er jeg godt nok ikke gravid, men fik ks i juni 2009 og mit kan stadig gøre lidt ondt sommetider :blink Har du prøvet at masserer det lidt? Hvis du er meget nervøs, syntes jeg bestemt du skal kontakte lægen om ikke så for at blive beroliget lidt :kram

Nej jeg har ikk prøvet at massere det eller noget andet. Kan ikk røre det uden jeg er v at skrige. Og kan mærke et "hul" ind i den ene side. Det har altid været der, men føles efterhånden større end før.

/Mette 32+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikk prøvet at massere det eller noget andet. Kan ikk røre det uden jeg er v at skrige. Og kan mærke et "hul" ind i den ene side. Det har altid været der, men føles efterhånden større end før.

/Mette 32+3

Hmm det lyder ikke rart :blink Hvis du har så ondt, tror jeg bestemt jeg lige ville ringe til lægen :kram Rigtig god bedring og håber "bare" det er noget arvæv der driller dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smut en tur forbi lægen, det kan aldrig skade men tilgengæld give dig mere ro!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring og mange tanker. Jeg håber, at smerterne går over HURTIGT.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik tidligt i seng med tanken at hvis det blev ved idag ville jeg daffe forbi lægen...

Det er som sådan gået i sig selv igen....Dvs jeg mærker kun mit ar når prinsessen sys det er sjovt at losse til det :-S

Begynder det at gøre ondt på samme måde igen hopper jeg forbi FG med det samme.

/Mette 32+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER