Guest baby2011

Hvornår fik du menstruation efter fødslen ?

19 indlæg i dette emne

Overskriften siger vist det hele :)

I dag er Sofia 7 uger og jeg stoppede med at bløde da hun var 4 uger.. For 8 dage siden fik jeg igen lidt blødning som varede i 5 dage og Sofia fik overdrevent mange hormonknopper <_< <_< Så jeg tænker om det har været en mens jeg havde, siden hun også slog så voldsomt ud..

Hvornår fik i menstruation efter fødslen ??

Det skal nok lige siges at jeg ikke ammer ret meget mere, kun et par gange i løbet ad dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ca. 4 måneder efter, men det var også fordi jeg stoppede med at amme hende- tror jeg da ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke fået det endnu..

og jeg stoppede med at amme david efter 2 ugers tid..

men da han var omkring de 4 uger, fik han os helt vilde mange hormonknopper i ansigtet, han slog helt vildt ud.. men de er begyndt at forsvinde lige så stille og roligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et par dage og det fortsatte i 5 måneder :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et par dage og det fortsatte i 5 måneder :blink

hold da op, i 5 måneder :o

uden det lige holdte pause i nogle dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op, i 5 måneder :o

uden det lige holdte pause i nogle dage?

Ja desværre :( Og når jeg gik til lægen, blev det konstateret at det ikke er normalt, men det var så det :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja desværre :( Og når jeg gik til lægen, blev det konstateret at det ikke er normalt, men det var så det :blink

Din stakkel, det må sku ikke have været særlig sjovt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel, det må sku ikke have været særlig sjovt :(

Nej det var det bestemt heller ikke :( Jeg tuede flere gange fordi jeg ikke magtede det mere :( I perioder måtte jeg gå tilbage til efterfødselsbind ellers var det, det rene blodbad :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det var det bestemt heller ikke :( Jeg tuede flere gange fordi jeg ikke magtede det mere :( I perioder måtte jeg gå tilbage til efterfødselsbind ellers var det, det rene blodbad :blink

føler med dig, har sku helt ondt at dig at du skulle det helved igennem.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

føler med dig, har sku helt ondt at dig at du skulle det helved igennem.. :kram

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn er blevet fuldammet til 5 1/2-6 mdrs alderen og er blevet ammet ved siden af indtil de var 9 1/2-10 1/2 mdr og jeg fik min mens 3-4 mdr. efter fødslen alle 3 gange, så ikke noget med at nyde godt af en lang mensfri periode pga. amning her, desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu ammer jeg jo ikke Marlon, men jeg fik mens første gang efter ca 3 uger, og har så lige haft igen.... Så det virker til at jeg er kommet "på rette køl" allerede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang: Da ungen var 7 måneder, ammede til 22 måneder :biglove Stoppede, fordi jeg skulle føde lillebror to måneder senere, ham ammede jeg i 17 måneder og fik mens derefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svarene :kram2

Det er meget forskelligt kan jeg næsten forstå, men vil tro det var mens jeg havde for små 14 dage siden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens endnu her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn er blevet fuldammet til 5 1/2-6 mdrs alderen og er blevet ammet ved siden af indtil de var 9 1/2-10 1/2 mdr og jeg fik min mens 3-4 mdr. efter fødslen alle 3 gange, så ikke noget med at nyde godt af en lang mensfri periode pga. amning her, desværre.

Nej det er snyd, at nogle ikke har mens imens de ammer :P Jeg ammede også indtil, at Tilde var 8 måneder, men alligevel mente min krop at den skulle bløde i 5 måneder :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stoppede med at bløde efter 3 uger og fik mens efter 6 uger... og hormon knopperne kom faktisk da jeg fik det.

Det havde jeg ikke lige sat sammen på det tidspunkt.

Jeg ammer fuldt ud, men alligevel har jeg allerede fået det. gjorde jeg også første gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammede Gaia og fik mens 1 x ca 1 mdr efter fødslen - så holdt det en lang pause på nogle måneder og er nu tilbage og regelmæssigt igen. I takt med at jeg fik mens igen gik amningen i stå. Det var ligesom om hun ike kunne li´ mælken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fået min mens i dag.. så det er ca 6 uger efter fødselen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER