Nitzen1987

*** TESTHOLD UGE 25 *** (20.-26. juni 2011)

123 indlæg i dette emne

Jeg har da glemt at ønske alle jer andre held og lykke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gik rigtig godt. Sidste gang var der 6 mio soldater og denne gang en del mere. Samt de var meget aktive og bevægelses villige. Så nu må vi se om 14 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig godt Tina, krydser fingrene for dig!!! .:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik rigtig godt. Sidste gang var der 6 mio soldater og denne gang en del mere. Samt de var meget aktive og bevægelses villige. Så nu må vi se om 14 dage

Krydser fingre for at den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak siger, håber også rigtig meget og manden ligeså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber og xxx for dig Tina :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm.... ifølge min ticker har jeg testdag næste mandag... jeg har dog valgt at sætte den til to dage senere - altså til onsdag... Men jeg skal til fest med mit historiehold på fredag, så overvejer lidt om jeg allerede skal teste der, selvom jeg egentlig havde bestemt mig for, at jeg ikke ville teste før tid denne gang for så at få negativ test og menstruation 1-2 dage senere.... Men omvendt vil jeg også være træt af ikke at kunne få lidt at drikke og hygge med mine studiekammerater en sidste gang, hvis ikke der er II.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm.... ifølge min ticker har jeg testdag næste mandag... jeg har dog valgt at sætte den til to dage senere - altså til onsdag... Men jeg skal til fest med mit historiehold på fredag, så overvejer lidt om jeg allerede skal teste der, selvom jeg egentlig havde bestemt mig for, at jeg ikke ville teste før tid denne gang for så at få negativ test og menstruation 1-2 dage senere.... Men omvendt vil jeg også være træt af ikke at kunne få lidt at drikke og hygge med mine studiekammerater en sidste gang, hvis ikke der er II.... :unsure

Har bestemt mig for, at jeg ikke tester fredag og fester som, hvis jeg ikke er gravid... de 6 maks 10 genstande som jeg kommer til at indtage tager en evt. baby vel ikke skade af på så tidligt et stadie, eller hvad???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestemt mig for, at jeg ikke tester fredag og fester som, hvis jeg ikke er gravid... de 6 maks 10 genstande som jeg kommer til at indtage tager en evt. baby vel ikke skade af på så tidligt et stadie, eller hvad???

Det tror jeg bestemt ikke at den tager skade af. Altså selvfølgelig skal man da holde sig fra alkohol, når man er gravid, men der er jo mange der har drukket før de fandt ud af at de var gravide (inkl. mig selv :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det hos jer piger???

Jeg er i dag 3+0 (HVIS jeg er gravid) og synes, at mine bryster har været tunge og "faste" og lidt ømme ved berøring, her hen over weekenden... men tænker lidt, at det kan være fordi jeg psyker min krop... Da jeg var ude at løbe torsdag + lørdag havde jeg næsten konstant menstruationslignende smerte i underlivet, men det holdt op lige så snart jeg kom hjem (det har jeg ALDRIG haft før på mine løbeture). Og i dag synes jeg at have mærket nogle niv i venstre side af min underliv + en svag antydning af kvalme efter at have drukket en Tempt cider.... Som sagt kan det sagtens være, at jeg psyker min krop til graviditetssymptomer, men jeg ved at jeg ikke har psyket min krop til de menstruationslignende smerter som jeg havde på mine to løbeture! :unsure

Prøver virkelig at lade være med at tænke for meget over min krops signaler, men det er godt nok svært <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens drikke på fredag for det er først i uge 5+0 forudset får næring fra dig. Tja symptomer... Mit underliv værker en del stadigvæk siden insemationen i fredags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens drikke på fredag for det er først i uge 5+0 forudset får næring fra dig. Tja symptomer... Mit underliv værker en del stadigvæk siden insemationen i fredags.

Er det rigtigt? Det har jeg aldrig hørt før. Hvor er jeg glad for at høre det. Jeg var nemlig drukket én gang, før jeg fandt ud af at jeg var gravid. Men der har jeg været 2+4 sådan ca. Rart at vide at det ikke har kunnet påvirke spiren.

Krydser for at inseminationen har båret frugt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens drikke på fredag for det er først i uge 5+0 forudset får næring fra dig. Tja symptomer... Mit underliv værker en del stadigvæk siden insemationen i fredags.

Så drikker jeg med god samvittighed på fredag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med psyken har jeg også :-/ føler bare jeg er gravid nu, men har nu haft to gange pletblødninger. En for nogle dage siden, hvor blodet var ret frisk og rød. Nu idag er det lyserød brun. Har også haft lidt niv og murren i underlivet. Er bange for det er tidlig mens på vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med psyken har jeg også :-/ føler bare jeg er gravid nu, men har nu haft to gange pletblødninger. En for nogle dage siden, hvor blodet var ret frisk og rød. Nu idag er det lyserød brun. Har også haft lidt niv og murren i underlivet. Er bange for det er tidlig mens på vej.

Åh nej det håber jeg da ikke for dig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej det håber jeg da ikke for dig <_<

Tak..håber også på det bedste for os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestil 10 - ja 10 graviditets teste. Så kan jagten ellers gå i gang efter de 2 streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestil 10 - ja 10 graviditets teste. Så kan jagten ellers gå i gang efter de 2 streger.

Håber ikke at du får brug for dem alle sammen :whistling ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, 10 teste... måske til at ti-doble sikre dig med positiv GT vil jeg håbe på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig, at der er meget held ved vores uge :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fremrykket min testdag til tirsdag, da jeg ikke tror på, at jeg kan vente HELT til onsdag :rolleyes i betragtning af, at jeg kæmper voldsomt for ikke at teste allerede nu <_< Jeg forventer menstruation på mandag, men HÅBER at den bliver VÆK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt drøm i nat.....

var til lægevagten med mindstepigen, men blev så selv tjekket pga smerter i maven. Så blev scannet og mens hun scanner kan vi se en sædcelle grave sig ind i ægget og befrugte det. Det var bare vildt surrealistisk.

Håber drømmen er sandt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God drøm, håber den er sand :) tak for du delte en sød historie med os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fremrykket min testdag til tirsdag, da jeg ikke tror på, at jeg kan vente HELT til onsdag :rolleyes i betragtning af, at jeg kæmper voldsomt for ikke at teste allerede nu <_< Jeg forventer menstruation på mandag, men HÅBER at den bliver VÆK!

Dine symptomer lyder jo lovende, bare det ikke er psyken.

Hos mig har det brune udflåd pænt fortsat på 3. Dag. Mens skal bare komme senest imorgen tidlig, ellers er jeg bange for at jeg ikke kan lade være med at teste...vil i så fald være ca 3+3/4 imorgen...suk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nedjusteret mine forventninger lidt... har slet ikke haft nogle symptomer i dag, men jeg har også haft andet at tænke på efter dagens fald :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER