TiaK

Hvor mange timer gik der

Hvor lang tid tager "opvarmningen" til fødsel?   43 members have voted

  1. 1. Hvor lang tid gik der ved din første fødsel før du tog på fødegangen?

    • Under 1 time
      8
    • 1-2 timer
      8
    • 3-4 timer
      12
    • 5-6 timer
      3
    • 7-8 timer
      3
    • 9-10 timer
      1
    • 11-12 timer
      2
    • over 13 timer
      6
    • Fik PKS
      0
  2. 2. Hvor lang tid gik der ved din anden fødsel før du tog på fødegangen?

    • Under 1 time
      7
    • 1-2 timer
      1
    • 3-4 timer
      3
    • 5-6 timer
      0
    • 7-8 timer
      1
    • 9-10 timer
      0
    • 11-12 timer
      0
    • over 13 timer
      1
    • Jeg har kun født én gang
      29
    • Fik PKS
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

34 indlæg i dette emne

Begge mine fødsler er startet med vandafgang, med veer umiddelbart derefter, så vi er taget afsted ret hurtigt. Efter en time eller to, vil jeg tro :9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo slet ikke selv svaret på denne! Jeg har nu svaret 1-2 timer - vandet gik sammen med første ve, og da jeg ikke havde mærket liv en time senere blev vi bedt om at tage til fødegangen.

Dog gik vandet mange gange, så vi var ret langsomme om at komme ud af døren (natbind suger ingenting!!) og med en god halv times kørsel til FG, så nåede jeg kun at være på hospitalet en lille halv time før Erica blev født :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vandet gik kl. 00:15, veerne kom omkring kl. 01 og vi ringede til fødegangen kl. 05. Det havde dog været mere passende, hvis vi havde ringet og var taget afsted kl. 03! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at få ondt aftenen inden. De sad i lænden, men jeg tænkte slet ikke over, at det måske var veer, da jeg bare var øm, og det har jeg været mange gange i løbet af graviditeten. Det var først dagen efter om formiddagen, det gik op for mig at det nok var veer, for det tog til i styrke og blev svagere. Vi tog på fødegangen omkring middagstid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg lå med veer i 36 timer inden de ville se mig på fødegangen... og da jeg kom derud var jeg så 5 cm åben...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang gik vandet kl 5.30 men vi kom ikke på fødegangen med det samme, for vi fik at vide at vi først skulle komme når der ikke var ret lang tid mellem veerne, hvilket først var ved 23 tiden samme aften.

Aanden gang begyndte veerne at komme først på aftenen og vi ringede og tog derinde ca ved midnat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg blev så sat igang, så reelt var jeg på hospitalet før jeg fik veer...

Blev sat igang kl 8 (1. tjek på sygehus)

fik veer kl 13... Fik så næste pille kl 15 (2. tjek på sygehus)

vandet gik kl. 19 (3. tjek på sygehus), veer hele natten før det gik i sig selv

skulle så undersøges pga lang vandafgang kl 8 (4. tjek på sygehus)

og så gik det hele ellers fuldstændig i stå hvilket gjorde at jeg skulle have vedrop kl 15 (5. tjek på sygehus)

... Og derefter kom jeg ikke hjem før 4 dage efter hi hi... Så synes ikke at svarmulighederne passer til mig. Er glad for at vi kun bor 5 min kørsel fra sygehuset med alle de besøg :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine veer startede på fulde drøn kl. 8.. Vi kørte afsted mod fødegangen omkring kl. 15 - ville være sikker på, at jeg var langt nok henne i fødslen, til ikke at blive sendt hjem igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER