Mor til de skønne

-

10 indlæg i dette emne

Isabella har et vendespil/huskespil med træbrikker og dyremotiver, som hun er rigtig glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella har et vendespil/huskespil med træbrikker og dyremotiver, som hun er rigtig glad for :)

Nå ja det kunne være, at vi skal starte der ;) Og det skal helt sikkert også være med dyr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min yngste datter er næsten 2,5 år og vi er så småt begyndt at spille billedlotteri med få brikker og Lille Storm Klikkelikke på denne her

Vi har også et spil med en bus der kører rundt og skal samle passagerer op, men kan ikke lige huske hvad det hedder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min yngste datter er næsten 2,5 år og vi er så småt begyndt at spille billedlotteri med få brikker og Lille Storm Klikkelikke på denne her

Vi har også et spil med en bus der kører rundt og skal samle passagerer op, men kan ikke lige huske hvad det hedder.

Lille storm lyder da som et rigtig godt spil :glad Du må gerne vende tilbage, hvis du kommer i tanke om hvad spillet hedder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linus på 3 spiller:

- vendespil

- billedlotteri

- domino (find en brik der passer til og lav en lang slange)

- klodsmajor (bare at bygge tårnet uden det vælter)

- svingolo (sæt brikker på en vælteting uden den vælter)

Derudover kan han selv tænde computeren, gå på sin profil og starte internettet og spille Friv, Oline og andre online spil eller Pc-spil som Bamse, Kaj & Andrea, Pixeline mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linus på 3 spiller:

- vendespil

- billedlotteri

- domino (find en brik der passer til og lav en lang slange)

- klodsmajor (bare at bygge tårnet uden det vælter)

- svingolo (sæt brikker på en vælteting uden den vælter)

Derudover kan han selv tænde computeren, gå på sin profil og starte internettet og spille Friv, Oline og andre online spil eller Pc-spil som Bamse, Kaj & Andrea, mv.

Tak :) Klodsmajor vil hun sikkert syntes er rigtig sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om hun er helt stor nok, men fange fisk (fiskedam fra BR) og et frøspil, der fanger kugler ind i munden, så handler det om at få flest kugler. Også fra BR.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om hun er helt stor nok, men fange fisk (fiskedam fra BR) og et frøspil, der fanger kugler ind i munden, så handler det om at få flest kugler. Også fra BR.

Det er helt sikkert en god øvelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt sikkert en god øvelse ;)

ja, det kræver lidt snilde og motorik, men det er sjovt, når man først har fundet fidusen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER