myboy

Myboy´s kamp mod de ekstra kg.

32 indlæg i dette emne

Hej Piger

Ja hvem der skulle tro det kom hertil :blush

KAMPEN MOD DE SURE KG

Efter års kamp med at få mig en arving, har hormonerne sat sit præg på min krop. :angry

Jeg fik min skønne søn i Maj 10 og vi er lige startet op på sidste forsøg med at få en lille mere. Så det kan syntes lidt åndsvagt at prøve at gøre lidt inden vi kommer så langt som til ÆO, men kunne der bare ryge et kg inden, ville jeg være glad.

Har tænkt mig at starte i morgen, så kender ikke min start vægt lige i aften, men omkring 82 - 83 kg :gal

Min plan er

Normal morgenmad og tænke over kcal

Nupo om dagen

Normal aftensmad men tænke over kcal

Ønsker ingen dunken i hovedet for det jeg gør, det er min måde at kickstarte et vægttab. For det klare jeg udemærket selv, da jeg er total krakilsk og dømmende overfor mig selv.:lolhit

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Del mål

1 : Under 80 kg hvis ikke jeg blir gravid i det sidste fryse forsøg, som vi har igang netop nu. :balloon

2 : Under 77 kg så er jeg ca 3 kg fra før gravid vægt

3 : Under 74 kg er min før graviditets vægt.

4 : ????

5 : ????

6 : Må være havne et sted mellem 62 - 64 kg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 nov 82.7 kg

19 nov 81,6 kg

22 nov 81,2 kg

5 dec 81,2 kg

14 dec 79,1 kg

28 dec 77.9 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen held & lykke med det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke , her er ingen dunken i hovedet, vi hepper kun :glad :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for Jeres søde hilsner.

Hva har så givet mig sparket til at der må ske lidt... HMMMM

Skulle have et par bukser på jeg lige har fået her i slutningen af oktober, har ikke nogen jeg kan passe fra før jeg blev gravid. Der er maven simpelhen for stor.

Dagen i dag inden jeg besuttede at nu skulle det være, spist ALT for forkert I KNOW :lolhit

Bla ris ala mande rest fra igår.

Rundstykker med smør og ost

Et par skiver franskbrød

:mam :mam :mam

Kort sagt bare skovlet ind. :lolhit

Men nu skal det være, tænkte jeg her til eftermiddag. Så sagde det til manden at nu vil jeg prøve at gøre lidt for at smide bare et par kg.

Så vi kørte til byen så jeg kunne få fat i NUPO, og købt 3 æsker og nogen NUPO mini bar/snack.

Så til aftensmad har jeg fået kartofler, brunede kartoler, and uden skind/fedt ingen sovs. ½ glas hvid vin.

Her til aftens kaffen en snackbar

Det er ikke så meget der er gjort, men alligevel lidt. Før ville jeg have taget mere til aftensmaden og gerne sovsen osse, og et helt glas vin. Og jeg havde nok osse taget et stk franskbrød eller to.

Så kan jeg holde dette her vil det hjælpe håber jeg. Der stadig steder der kan skæres ind men det må komme lidt over tid, ellers er jeg bange for at det misses.

Kunne jeg få gang i min WII ville det være fedt, Osse hvis I andre fortæller hvordan I bruger den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det dér wii fit og min daglige træning består af boksning, step og hulahopring :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min første veje dag suk hele 82.7 kg, ikke noget at sige til at mine bukser fra før jeg blev gravid ikke passer, der sagde vægten 72 - 74 kg. :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FY for HE***** det smager, måske jeg skal ændre taktik.

Må lige overveje det men jeg vil og jeg kan og jeg skal tabe mig.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maden igår.

Morgenmad Havregryn med mini mælk og maks en tsk sukker.

Frokost Et rundstykke med leverposteg og marmelade kun ganske lidt af hvert og ingen smør. :lolhit

Aftensmad Kartofler, deller stegt i ovnen og ærter ingen sovs.

Hen under aften kom jeg til at tage af en delle :gal

Skulle virkelig tage mig sammen for ikke at komme til at små spise hen over dagen, men er stolt over jeg klarede den helt hen til aftenen. Ellers er jeg slem til at små spise over hele dagen.

I dag bliver det lidt sværere med maden da vi får gæster fra kaffe tid, men vil lave boller mv hvor jeg tænker på kcal når jeg laver det forskellige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke med begge projekter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klarede at vi havde gæster igår nogenlunde.

Havregryn til morgenmad med minimælk

Råkost salat til frokost.

Fik et par boller jeg havde lavet om efter middagen

Hjemmelavet pizza hvor jeg kun tog en gang. Og et enkel glas vin.

Og fik ikke noget til kaffen om aftenen.

Idag til morgen en skagens lap med ost og med marmelade

Vi skulle i byen her til formiddag.

Fik jeg et rundstykke med ost og marmelade.

Et lille lille stykke wales stang og 2 stk slik.

( Havde monster lyst til mere wales stang, det varme cacao de serverede til med flødeskum, og osse mere slik )

Men er stolt af mig selv at jeg var måde holdende og holdte mig i skindet. :yay

Jeg er normalt meget til søde sager og kager mv og tager gerne et par gange, men jeg gjorde det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Motionen er ikke kommet på banen, men bare det jeg er startet på kostomlægningen er for mig i sig selv en sejer, manden er osse med på den. Så vi skal lære at tænke på hvordan maden tilberedes osv.

Håber vi kan holde den videre, for syntes det er kommet ok igang, dog er stadig lidt, men har jo osse startet ud med en weekend hvor vi havde gæster og skulle i byen, Så klapper mig selv på skulderen og siger godt gået. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik resten af dagen næsten.

Har i eftermiddags fået en gulerod.

Og til aftensmad kartoffel og gulerods suppe. Med en delle til for at gi lidt fylde.

Godt være det er råddent at skrive måltiderne ned, men det gør det overskueligt for mig hvad jeg spiser på en dag. Jeg vejer ikke min mad, men prøver at undgå det fede i mine måltider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aftens kaffen i aftes var en klap sammen bolle med et stykke ost imellem og en gulerod. Jeg var simpelhen sulten. :lolhit

I dag til morgenmad en portion boghvedegrød med lidt sirup på. ( Skulle nok have siruppen være :lolhit )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde svoret jeg ikke ville på vægten før Fredag.....

Men vægten stod på 82 Kg tabt 700 g siden i fredags :balloon Så er godt tilfreds.

Er begyndt på at skrive maden ned på siden der hedder madital.dk Det er ret motiverende at se hvor meget jeg spiser hverdag.

Jeg holder mig super godt til at spise kun til måltiderne og spise sundt. Vi har vi fået købt grønt og frugt så der er noget til mellem måltiderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super sejt med de 700 g. på så kort tid, især når I har haft gæster :super .

Jeg har selv brugt madital tidligere - det er godt nok en øjenåbner at se energiindtaget sort på hvidt!

Det lyder som om du har fået sat fokus på, hvad du spiser, hvilket helt sikkert er et stort skridt på vejen til et vægttab.

Hvis jeg må komme med et forslag, så prøv at spise frugt og grønt samt evt. noget groft brød eller f.eks. mandler til dine mellemmåltider. Jeg synes nemlig det ser ud til, at du mangler noget grønt og nogle fibre i din kost - det vil også holde sulten væk i længere tid.

Held og lykke med det videre vægttab - du er allerede godt på vej :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super sejt med de 700 g. på så kort tid, især når I har haft gæster :super .

Jeg har selv brugt madital tidligere - det er godt nok en øjenåbner at se energiindtaget sort på hvidt!

Det lyder som om du har fået sat fokus på, hvad du spiser, hvilket helt sikkert er et stort skridt på vejen til et vægttab.

Hvis jeg må komme med et forslag, så prøv at spise frugt og grønt samt evt. noget groft brød eller f.eks. mandler til dine mellemmåltider. Jeg synes nemlig det ser ud til, at du mangler noget grønt og nogle fibre i din kost - det vil også holde sulten væk i længere tid.

Held og lykke med det videre vægttab - du er allerede godt på vej :goodluck

Frugten og grønt kom på banen i går. Lige nu i form af banan, kiwi og blomme, det var hvad manden købte da jeg bad ham købe frugt med hjem. Så spiser gerne nogle stykker hverdag.Gulerødder ryger osse ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frugten og grønt kom på banen i går. Lige nu i form af banan, kiwi og blomme, det var hvad manden købte da jeg bad ham købe frugt med hjem. Så spiser gerne nogle stykker hverdag.Gulerødder ryger osse ind.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LORTE DAG !!!!!!!!!!!!!

Har været i byen idag........ dejligt.

Kom til at tage et par krydderboller men pålæg og en halv med pålægschokolade :lolhit

Fik osse nogen vingummier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot 1. uge er gået -1.1 kg :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SEJT :respekt .

Giv dig selv et stort skulderklap. Det er rigtigt godt gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups havde lige en mellem veje dag. Men kan lide det jeg ser 400 g siden i fredags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået, det er super sejt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER