Klitgaard1990

jeg får streeees!

9 indlæg i dette emne

synes i allesammen er SÅ langt med jeres barnedåbsplanlægning...

vi har stadig ikke fået invitationerne ud, fordi vi ikke ved hvor vi skal holde det endnu... føler mig såååå langt bagud..

kirken er dog bestilt til d. 17/7-11 kl 12.00.. så den del er ihvertfald på plads..

invitationerne mangler jeg kun at skrive på, pynten til bordene er købt.. bordkortene er også i hus..

vi har besluttet hvad vi skal have at spise (vi laver det hele selv)..

vi har lavet gæsteliste.. og min storesøster har tilbudt at lave en kage... og så er dåbskjolen lige blevet købt i torsdags..

men der mangler jo stadig mega meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er da godt på vej, lad være med at samligne dig med andre i skal nok nå det :balloon

Rigtig god fest :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vil da også sige, at i er kommet rigtig langt. Og du har ideerne i hovedet, hvilket er det vigtigste. Meeen i skal nok snart have sendt invitationerne ud, når det nu er midt i industriferien :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal nok nå det...

Det lyder da til at du allerede har de fleste ting parat.

Det meste kan du jo ikke lave før aftenen før alligevel. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har nu fået alle invitationer ud.. og har fået lavet noget af maden og frosset det ned, så det bare lige skal tages op dagen før, og så skal det bare lige varmes.. :)

og vi ved også nu hvor det skal holdes.. så det går da stille og roligt fremad.. men nu står jeg stort set med det hele selv, fordi kæresten lige har fået fast arbejde fra idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op i er da nået langt :) Ingen stress der :)

Vi lavede også maden selv og frøs meget af det ned, så det lige var til at tage op og lune i ovnen og det var virkelig en rigtig stor hjælp på dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er dejligt at få det lidt på plads.. vi har også fået sat en lille smule drikkevarer på plads som kæresten fik ved at være skraldemand inden han fik fast arbejde.. så mangler vi kun at købe resten af drikkevarerne til d. 1. når vi får penge igen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er dejligt at få det lidt på plads.. vi har også fået sat en lille smule drikkevarer på plads som kæresten fik ved at være skraldemand inden han fik fast arbejde.. så mangler vi kun at købe resten af drikkevarerne til d. 1. når vi får penge igen.. :)

ej hvor bliver det spændende, laver du ikke en barnedåbs planlægningstråd, så vi kan se, hvad i har lavet og hvor langt du er nået. Synes nemlig de er spændende at følge og få ideer fra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne da godt være en god idé... :) må jeg lige se på imorgen eller på mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER