Posted June 2, 2011 Godt med endnu en konkurrence :D :sc Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 Det er da ellers et meget relevant spørgsmål ;-) Super relevant - især fordi jeg bare har SÅ svært ved at vælge mellem de to.. Det ville kræve mange minutters tænkning :lolhit :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2011 Så er det i morgen vinderen skal findes - uhh håber håber Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2011 Hvem blev vinderen? Vinderen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2011 :balloon :balloon :lol Skyndte mig at tjekke det, for vidste bare du ville være hurtigt :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2011 ej øv bøv jeg troede, at der var startede en ny konkurrence :D Jeg synes, der snart skal være en konkurrence om, hvem der laver det bedste off topic emne i smalltalkt-afdelingen ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2011 ej øv bøv jeg troede, at der var startede en ny konkurrence :D Jeg synes, der snart skal være en konkurrence om, hvem der laver det bedste off topic emne i smalltalkt-afdelingen ;D :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2011 :lol Skyndte mig at tjekke det, for vidste bare du ville være hurtigt :D hurtig som en ninja :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2011 hurtig som en ninja :P :haha Du er skøn :kiss Share this post Link to post Share on other sites