Nitzen1987

Gammelt blod i udflåd

5 indlæg i dette emne

Nu har jeg altså haft gammelt blod i mit udflåd i snart en uge <_< normalt får jeg først brulig udflåd et par dage inden mens, men har aldrig haft det i så mange dage før og jeg er kun på dag 21 i min cyklus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du fået fremstillet en positiv ægløsningstest? Der er jo nogle, der oplever små blødninger ved ægløsning og ved ægfæstelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede hver dag mandag-søndag i sidste uge men kunne ikke få testen positiv :unsure(teststregen blev ved med at være lige svag alle dagene - bortset fra, at der den første dag, jeg testede, ikke var nogen streg overhovedet)

har ikke testet siden i søndags...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede hver dag mandag-søndag i sidste uge men kunne ikke få testen positiv :unsure

har ikke testet siden i søndags...

Den måned jeg testede formåede jeg altså heller ikke at gøre testen positiv... Den blev bare mere og mere rød stregen, indtil den aftog igen... Den blev aldrig mere rød end teststregen.. Så det er ikke helt let det møg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede hver dag mandag-søndag i sidste uge men kunne ikke få testen positiv :unsure(teststregen blev ved med at være lige svag alle dagene - bortset fra, at der den første dag, jeg testede, ikke var nogen streg overhovedet)

har ikke testet siden i søndags...

Jeg synes, at du skal prøve at teste videre. Det er altid en jungle at finde ud af sin krop og testene den første måned. Jeg ved, at det kan være frustrerende og blive dyrt i teste. Men så bliver det også nemmere at finde ud af efterfølgende. Det kan jo sagtens være, at din ægløsning ligger sent, og det ville da være træls ikke at få udnyttet den.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER