kejzer

hovedpude

13 indlæg i dette emne

Prinsessen er lidt over 10 mdr og om natten møffer hun rundt så hun får lagt sig ovenpå dynen og putter på den.

Og så tænker jeg om det ville være fint med en hovedpude nu selvom de først siger fra 1 år????

Hva tænker I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville vente, generelt siger man at de først skal have en hovedpude når de er i stand til at bede om en,

Liva fik en som 3 årig, Louie har ikke endnu, han er 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alma har lige fået en 16 mdr gammel, men den er jo helt flad som en pandekage, ved ikke hvor meget hun egentlig sover på den men hun elsker sin hovedpude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil har også en og elsker at ligge og kramme den

Han er 16 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm jeg er nok tidligt ude..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annika på 3, fik sin for et år siden ca, den er flad som en pandekage. Tobias på 4½ år, har en på samme str. som Annika bare med lidt mere fylde i. Han får dog, når han bliver 5 år en voksen dyne og pude, synes han er stor nok til det der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har stadig den pude til børn der er helt flad :) Hun er 4 år..

Jeg giver hende en større hovedpude når hun selv beder om en, men lige nu elsker hun stadig sin helt flade hovedpude ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johannes fik sin hovede pude da han lige var blevet et år - og han elsker bare den hovedpude :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johannes fik sin hovede pude da han lige var blevet et år - og han elsker bare den hovedpude :biglove

Det er det samme her med Tilde ;) Hun "stjal" ofte sofapuden og ville have med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme her med Tilde ;) Hun "stjal" ofte sofapuden og ville have med :D

Det gjorde Johannes nemlig også :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gav Silke en hovedpude i nat og hun sov da også på den de første par timer. Da jeg gik i seng havde hun møffet den væk og så fjernede jeg den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella har haft sin længe :rolleyes

Tror hun var omkring 11 måneder. Hun ELSKER at putte med den, og hun går tit rundt med den, når hun bliver træt. Så kan hun finde på at smide den på gulvet, lægge hovedet på den og sige "aaae aaaeeee" :loveshower

Om natten er det vist sjældent hun reelt ligger på den, men hun bliver puttet sammen med puden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emma er 16 mdr og har ingen endnu. Overvejer dog at finde den frem og ligge den i hendes seng, da hun på det seneste er begyndt at stjæle min når hun putter hos os om morgenen :haha Tager jeg lidt som et tegn på at hun er ved at være klar til sin egen. Men generelt er det jo sundest uden pude...

Så jeg ville nok vente lidt hvis jeg var dig... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER