Aoife

Anine faldt ned

6 indlæg i dette emne

den 23/5 2011 kl 9.55 er indtil vider den væste dag i mit liv, i hvert fald efter jeg har fået børn.

Jeg var ude i haven med mine 5 dp børn, de to små sad på græsset og de tre store var hende ved gyngestativet. Anine kravlede op som hun har gjort 100 gange før. Jeg stod med ryggen til hende og pludselig hørte jeg Anine græde, jeg gik hen til hende og så det var meget blod i hendes mund, trode først hun havde bidt sig selv, men kunne så se noget hvidt. Var bange for at der var flækket noget af tanden, og ville tage det ud, men det sad fast i en rod. Hele tanden lå altså i hendes mund, hun skreg og skreg og der kom mer og mer blod. Jeg prøvede at ringe til min mand for kunne godt se hun skulle til tandlæge, og jeg kunne jo ikke gå for havde 4 andre (og der er alle under 17 mdr) men David tog ikke mobilen ringede nok 10 gange til ham, men stadig ingen svar så prøvede jeg en veninde der er tandpleje, men heller ikke hun svarede. Jeg løb om og hentede en barne vogn og puttede Anine og de to små i den og råbte på de to andre de skulle komme med, fik endelig alle børn ind så jeg kunne ringe til tandlægen. Hun ville ha jeg skulle komme ind med Anine, og jeg fortalte jeg prøvede at få fat på min mand, da jeg ikke kunne gå fra de andre børn, og hun sagde så vi bare skulle komme og de skulle nok være klar. Jeg kunne stadig ikke få fat i David og han svarede heller ikke på min sms, så ringede til oplysningen for af få nummeret til hans arb, det kunne telefondamen ikke lige finde, så jeg spurgte efter en David arbejder med, men det kunne hun heller ikke finde. Så fik i stedet på Dansk supermarkede hovdelager og så måtte de gi mig nummeret til frugt og gtønt lageret. Endelig kl 10. 20 fik jeg fat på David og han kom hjem og kørte Anine afsted, kl 11.30 var Anine hjemme igen med et fint armbånd og hendes tand i en lille kiste. Nu må hun ikke få mad der skal tygges i de næste ar dage, håber så også hun ikke bider mer.

I går aftes snakkede vi om det så ud til der manglede mere end en, men Anine ville ikke rigtig åbne munden så jeg var bange for der var knækket noget af tand nr to. Her til aften fik jeg endelig lov til at mærke på hendes tand, og kunne mærke at den ikke var der, så David gik ud i haven og fandt den anden tand, så nu må hun pænt vente på hun får et par nye.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha sikke en dag :(

Dejligt at det hele endte godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Lille stakkel :kram2 Hvor er det godt hun trods alt får nye tænder på et tidspunkt.

Og :kram til dig. Det må dælme ikke have været sjovt at stå i :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en grim oplevelse du har haft.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuh hvor grimt :kram2 :kram2 stakkels Anine. Godt hun er ovenpå igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en oplevelse :(

Husk at melde det til forsikringen, hvis der skulle være sket noget med de nye tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER