kejzer

hovedpude

10 indlæg i dette emne

Prinsessen er lidt over 10 mdr og om natten møffer hun rundt så hun får lagt sig ovenpå dynen og putter på den.

Og så tænker jeg om det ville være fint med en hovedpude nu selvom de først siger fra 1 år????

Hva tænker I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det meget svært.. med sådan "regler" der er er jeg ikke glad for at bryde dem.. dog har vi jo også anvendt juniordynen før end 1 år..

Nadja ligger også tit oven på dynen har da egentlig ikke tænkt over det måske kan være en hovedpude hun mangler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det meget svært.. med sådan "regler" der er er jeg ikke glad for at bryde dem.. dog har vi jo også anvendt juniordynen før end 1 år..

Nadja ligger også tit oven på dynen har da egentlig ikke tænkt over det måske kan være en hovedpude hun mangler...

vi har brugt junior dynen lææænge. Siden hun var 5 mdr og flyttede over i tremmesengen. baby dynen sparkede hun af og helt ned i fodenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine møffer også rundt og ender oven på dynen - på trods af at de har en hovedpude :)

Men jeg ville da bare smide en pude ned til hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Mie

Her i Sverige hvor jeg bor anbefaler man at bruge hovedpude fra starten af. For at babys hoved ikke skal blive fladt.

Så jeg tror ikke du skal være angst for at give prinsessen en pude nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Mie

Her i Sverige hvor jeg bor anbefaler man at bruge hovedpude fra starten af. For at babys hoved ikke skal blive fladt.

Så jeg tror ikke du skal være angst for at give prinsessen en pude nu :)

hvor er det altså bare sjovt så forskellige anbefalinger der er :huh så du har brugt pude fra start?? oder??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det altså bare sjovt så forskellige anbefalinger der er :huh så du har brugt pude fra start?? oder??

Ja det har vi. Men eftersom leo er en nattetumler, så har han ikke rigtigt ligget på hovedpuden så meget af tiden, da han hele tiden skifter ligge position.

Men jo - hovedpude fra start siger man her.

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julie har også fået hovedpude, men det kom efter at min mand lagde puder ned i sengen til hende da hun var forkølet. Så sov hun meget bedre. Men jeg synes de er pænt høje - ca 10 cm. Men hun vil bare ikke af med dem igen. Hun græder hver gang hun bliver lagt uden dem.

Men hun vender også rundt om natten, så hun ligger også med hovedet på sin dyne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gav Silke en hovedpude i nat og hun sov da også på den de første par timer. Da jeg gik i seng havde hun møffet den væk og så fjernede jeg den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige som Ki brugt hovedpuder til begge børn fra start af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER