Posted May 23, 2011 Hej alle Så har vi fundet vindere af konkurrencen om en tur for 4 personer til Sommerland Sjælland. De 4 heldige er: Abelka Binser Heidi0601 Sebastians-mor Gavekortene er på vej til jer i denne uge. :hurra Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 Sikke en flot gave. Tillykke til vinderne :hurra Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 Tillykke til vinderne. :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 Jamen hov, der stod jeg jo :lovebk Mange tak, det vil jeg glæde mig til :wee Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 Næææh, jeg har vundet... :glad :glad :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 stort tillykke til de heldige vindere... :) :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 Tillykke til de heldige vindere :glad Håber at der også bliver lavet en konkurrence til en af de jyske forlystelsesparker :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 Eiiiii tillykke til vinderne :balloon Kunne godt have brugt dem da vi skal til sjælland i uge 29 :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 T I L L Y K K E til vinderne :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2011 Sejt! :yay :super Det glæder jeg mig til at fortælle mine lømler :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2011 Ih, havde helt glemt at tjekke op på det... Så det var da et dejligt brev at åbne her da jeg kom hjem. Jeg og familien takker mange gange. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2011 Jeg takker også mange gange... Har fået billetterne i dag! Share this post Link to post Share on other sites