Morpige

Askeskyen der er på vej

5 indlæg i dette emne

Jeg fandt lige en artikel frem fra sidste gang der var en vulkan på island

Mit link

Askeskyen denne gang skal vist være værre, fordi den er kastet 20 km op i atmosfæren. Den burde nå til Danmark i morgen.

Nu er det ikke fordi de bekymrer mig at jeg nævner det herinde. Men det vil måske forklare hvis nogen har astma og får det værre, føler sig tørre i lungerne osv. Sålænge det står på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare noget lort for mine forældre skal på deres livs rejse til Afrka på safari på mandag, nøj hvor jeg håber de kommer afsted.

Håber ikke der er nogle som bliver meget syge end normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu kan jeg jo så lige tilføje at de i tv-avisen sagde at hvis vindretningen fortsætter, så rammer den ikke os inden mandag. Så jeg tror godt de kan slappe af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der så bare den som er i udlandet pt..Hvorvidt de kan komme hjem når tid er..

Har en lillesøster i Portugal - første rejse alene, uddannelse relateret - håber godt nok ikke det bliver et problem når de skal hjem fredag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der så bare den som er i udlandet pt..Hvorvidt de kan komme hjem når tid er..

Har en lillesøster i Portugal - første rejse alene, uddannelse relateret - håber godt nok ikke det bliver et problem når de skal hjem fredag..

Nej det er ikke sjovt. Måske I skal finde adressen frem på det danske konsulat eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER