Guest

spørgsmål ang. klinik

4 indlæg i dette emne

Er Aagaard-klinikken privat? Jeg faldt bare over hans priser på IUI og det er noget billigere end hvad det for eks. koster hos Brædstrup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er faktisk tilknyttet Aagaards klinik.

Fik en henvisning dertil af min egen læge. Har indtil videre ikke selv betalt noget derude. Men ja jeg har også luret lidt på deres priser, hvis det bliver til, at vi selv skal betale for behandlinger. Han skriver bla 400,- for IUIh men jeg tror det er eksklusiv medicin. Skal ringe til dem i næste uge og bestille tid, så har planer om at spørge sekretæren ang priser og hvornår man selv betaler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle steder er det exclusiv medicin. Det er jo mega dyrt, og det afhænger jo af hvorfor noget medicin man skal have, hvor meget det kommer til at koste. Men 400 er også mega billigt. Det koster jo over 1200 kr i det offentlige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle steder er det exclusiv medicin. Det er jo mega dyrt, og det afhænger jo af hvorfor noget medicin man skal have, hvor meget det kommer til at koste. Men 400 er også mega billigt. Det koster jo over 1200 kr i det offentlige.

Ja det er netop derfor jeg undrer mig lidt og tænker om det er privat siden at han kun tager 400 for IUI...

Jeg er godt klar over at det er exc. medicin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER