MotherOf-3

Tænder???

8 indlæg i dette emne

Hejsa tøser.

Jeg har ikke oprettet så mange indlæg herinde endnu, men det kommer :)

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det evt kan være tænder min skønne Nikita er ved at få?

Hun savler som en jeg ved ikke hvad, og hun bider i ALT bogstaveligt talt. Hun har meget svært ved at sove om dagen, medmindre jeg sidder med hende eller jeg går tur i barnevognen med hende. Og så har hun lidt rød numse osse. Hvordan var tegnene på tænder hos jeres børn?

Kh Sussie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa tøser.

Jeg har ikke oprettet så mange indlæg herinde endnu, men det kommer :)

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det evt kan være tænder min skønne Nikita er ved at få?

Hun savler som en jeg ved ikke hvad, og hun bider i ALT bogstaveligt talt. Hun har meget svært ved at sove om dagen, medmindre jeg sidder med hende eller jeg går tur i barnevognen med hende. Og så har hun lidt rød numse osse. Hvordan var tegnene på tænder hos jeres børn?

Kh Sussie

Det kunne meget vel være bisserne der er på vej ;)

Her havde vi ikke de store problemer, og nu er de kommet igennem :o Vi har ikke set skyggen af rød numse, hun har haft savlet lidt - og alt skal i munden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig meget som tænder hun er ved at få :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig meget som tænder hun er ved at få :)

hehe ok det håber jeg :) Det er sgu hårdt når hun er SÅ pylret altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa tøser.

Jeg har ikke oprettet så mange indlæg herinde endnu, men det kommer :)

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det evt kan være tænder min skønne Nikita er ved at få?

Hun savler som en jeg ved ikke hvad, og hun bider i ALT bogstaveligt talt. Hun har meget svært ved at sove om dagen, medmindre jeg sidder med hende eller jeg går tur i barnevognen med hende. Og så har hun lidt rød numse osse. Hvordan var tegnene på tænder hos jeres børn?

Kh Sussie

Hej sussie.

Det kan variere meget hvordan det at få tænder opleves for barnet. Jeg har en datter på 3 år, hun har de fleste gange haft svært ved at sove, men nogle gange når hun fik tænder havde hun meget rød numse og feber også. Synes det lyder som klare tegn på at din datter er ved at få tænder, når hun bider i alt og er mere "pylret" end normalt. Nogle har rigtig god hjælp af en bidering som man kan lægge i køleskabet så de har noget koldt at bide i. så ikke lige hvor gammel hun er din datter, for ellers er en gulerodat tygge i, også god;-) Håber snart de bryder igennem så hun og I kan få lidt fred igen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er din datter?

det kan da godt være tænder der er på vej, men synes nu også det bare lyder som helt almindelige "baby symptomer" :)

savl og alt i munden er en del af alle babyers udvikling

at hun vil sove i dine arme eller trilles i vognen kan jo skydles dårlig vane

rød numse har de jo en gang i mellem

så om det er tænderne eller bare helt almindeligt... tja... :blush

mvh subos

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er din datter?

det kan da godt være tænder der er på vej, men synes nu også det bare lyder som helt almindelige "baby symptomer" :)

savl og alt i munden er en del af alle babyers udvikling

at hun vil sove i dine arme eller trilles i vognen kan jo skydles dårlig vane

rød numse har de jo en gang i mellem

så om det er tænderne eller bare helt almindeligt... tja... :blush

mvh subos

Hun er 6 mdr. Og det skal lige siges at det IKKE er en vane at hun sover i mine arme.. Vi plejede at ligge hende kl 19 og så kunne vi bare lægge hende ind og sove, og så kl 23 igen fik hun nat flaske. Men den rytme stoppede fra den ene dag til den anden bare sådan uden videre.. Og der var ikke noget vi havde lavet om på som sådan.. Udover at hun er begyndt at spise lidt mere fast føde.. Frugt mos osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej sussie.

Det kan variere meget hvordan det at få tænder opleves for barnet. Jeg har en datter på 3 år, hun har de fleste gange haft svært ved at sove, men nogle gange når hun fik tænder havde hun meget rød numse og feber også. Synes det lyder som klare tegn på at din datter er ved at få tænder, når hun bider i alt og er mere "pylret" end normalt. Nogle har rigtig god hjælp af en bidering som man kan lægge i køleskabet så de har noget koldt at bide i. så ikke lige hvor gammel hun er din datter, for ellers er en gulerodat tygge i, også god;-) Håber snart de bryder igennem så hun og I kan få lidt fred igen:-)

Jamen hun er 6 mdr :) Så det er jo ikke for tidligt at få tænder griner.. Jeg kan ikke huske hvordan det var med min ældste, for jeg synes bare at hendes tænder kom.. Hun var ikke mere pylret pga det. Men det er Nikita.. hun har selv rykket sin rytme ved ikke at ville sove osv... Pænt træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER