MLM

Navne

28 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger sig selv

Herhjemme ved vi med sikkerhed at drengen skal hedde Jens til fornavn g pigen Marie.

Men deter en familie tradition som man så kan se med mit navn.

Dreng:Elias, Theodor eller Kasper prut skid (det er så August som mener det, for det hedder hans bedste ven i bh)

Pige:Alberthe, Alma. Eller Clare (som August mener )

Men er totalt ideforladt denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe ja, jeg syntes det er svært med pigenavnene men drengenavnet er besluttet.

Dreng; Nicklas.

Pige; Caroline, Christine, Stefanie el. Kamilla.

Vi er begge meget uenige om pige navnet, men der er jo stadig lidt tid at tænke over det endnu :) .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo længe vist, at det er en dreng vi skal have, og vi er faktisk også allerede begyndt at kalde ham Robert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo længe vist, at det er en dreng vi skal have, og vi er faktisk også allerede begyndt at kalde ham Robert.

Jamen så har i styr på det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja, jeg syntes det er svært med pigenavnene men drengenavnet er besluttet.

Dreng; Nicklas.

Pige; Caroline, Christine, Stefanie el. Kamilla.

Vi er begge meget uenige om pige navnet, men der er jo stadig lidt tid at tænke over det endnu :) .

Ihhh jeg syntes det er svært men søde navne i har fundet jer der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter os en lille Kirstine Thora. hvis hun var en dreng skulle navnet isredet have været valdemar johannes.. alle navne er fundet hos bedste eller oldeforælder, nøjagtig som vi har gjort med vores to andre børn (3) vi har valgt nogen fra vores fortid som harhaft stor betydning for os eller vores familier..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist siden uge 14 at det er en pige vi venter os, så navnet har været på tegnebrættet et stykke tid :)...Så vi har valgt hun skal hedde Aia-Sofia .vi har i for vejen en Magnus(7 år)og Lau-Emil (5 år).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter os en lille Kirstine Thora. hvis hun var en dreng skulle navnet isredet have været valdemar johannes.. alle navne er fundet hos bedste eller oldeforælder, nøjagtig som vi har gjort med vores to andre børn (3) vi har valgt nogen fra vores fortid som harhaft stor betydning for os eller vores familier..

Skønt navn jeg elsker når der ligger noget betydning fra fortiden med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist siden uge 14 at det er en pige vi venter os, så navnet har været på tegnebrættet et stykke tid :)...Så vi har valgt hun skal hedde Aia-Sofia .vi har i for vejen en Magnus(7 år)og Lau-Emil (5 år).

Søde navn jeres børn/kommende barn har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist siden uge 14 at det er en pige vi venter os, så navnet har været på tegnebrættet et stykke tid :)...Så vi har valgt hun skal hedde Aia-Sofia .vi har i for vejen en Magnus(7 år)og Lau-Emil (5 år).

Og velkommen til :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har virkelig problemer med det der navn, siden det viste sig, at maven gemte en pige. Havde ellers besluttet os for Elliot.

Indtil videre er vi kun enige om, at Nikoline er et pænt navn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev enige om Stefanie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev enige om Stefanie ;)

Ej det er sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev enige om Stefanie ;)

Ej det er sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille dreng skal hedde Conrad

vi var total enige og drengenavne men meget ueninge om pigenavne, så meget heldigt det blir en dreng i denne omgang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har virkelig problemer med det der navn, siden det viste sig, at maven gemte en pige. Havde ellers besluttet os for Elliot.

Indtil videre er vi kun enige om, at Nikoline er et pænt navn :loveshower

Er i kommet frem til noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille dreng skal hedde Conrad

vi var total enige og drengenavne men meget ueninge om pigenavne, så meget heldigt det blir en dreng i denne omgang :-)

Nårh det var sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er os total tilfredse med navnet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vores bliver en Marie Astrid :loveshower

Men lad os nu se hvad der sker :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har snakket lidt om Simona, :) men ellers har vi ikke bestemt os endnu... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt sikker på at hun skal hedde Laura Louise... jeg er selv opkaldt efter min mors bedste veninde, da hun var barn. og min bedste barndomsveninde hedder louise.... så derfor syntes jeg det kunne være ret sjovt at prøve fortsætte denne tradition...=0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vores bliver en Marie Astrid :loveshower

Men lad os nu se hvad der sker :whistling

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været helt enige om pigenavnet, men det viste sig så at være en dreng, så er noget uenige denne gang - sidste med storebror tog det 10 dage, så var vi enige:rolleyes

Pigenavnet var: Karoline, Mathilde eller Karoline-Mathilde

Drengenavne: Lasse, Anton, Lucas, Matthias, Mads (det hedder bedstefar), Tobias, Benjamin eller noget helt andet

Vi har Andreas i forvejen og jeg vil endelig gerne det er et bibelnavn ligesom hans eller slutter på as, så de ligner hinanden en smule.

Manden er vild med Lucas, men jeg har noget svært ved at forstille mig en Lucas som søn.

Så vi snakker videre og finder vel et.... måske nogen af jeres fine navne giver os ideér:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :loveshower

Du er sød mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt sikker på at hun skal hedde Laura Louise... jeg er selv opkaldt efter min mors bedste veninde, da hun var barn. og min bedste barndomsveninde hedder louise.... så derfor syntes jeg det kunne være ret sjovt at prøve fortsætte denne tradition...=0)

Jeg elsker jo også traditioner så det er jo dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER