Nitzen1987

Hvor lang tid har I på nuværende tidspunkt forsøgt at blive gravide i?

27 indlæg i dette emne

Er bare lidt nysgerrig....

Startskudet til projekt baby løb den 29. august 2010, hvor vi midt i min menstruation, besluttede os for, at jeg ikke skulle tage prævention mere... Knap 1½ måned senere (6. oktober 2010) stod jeg med en positiv g-test og knap to måneder senere mistede vi :( så vi har meget snart arbejdet på at blive gravide i 9 måneder...

Hvis jeg ikke tæller min MA med har vi her til d. 1 juni forsøgt at blive gravide i 5. måneder... og utålmodigheden er gradvist begyndt at melde sig <_< (hvilket ikke er rimeligt taget betragtning af de der har forsøgt i flere år - I know)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan ses i min signatur... Men ja vi har været i behandling i over 5 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vores 6. Forsøg nu, dvs siden november 2010...... uden nogen form for held. I denne cyklus har jeg for første gang og jeg giver 4 mdr (dvs 25% chance pr gang for at blive gravid, altså teknisk set).. hvis det ikke endnu er lykkedes os om 4 cyklusser vil jeg nok prøve min læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa en halv sætning smuttede hehe, men altså det er ægløsningstest jeg prøver 1.gang denne cyklus som er vores sjette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forsøgt i et par år nu... Fandt ud af i eftersommeren at min mand har meget forringet sædkvalitet :cell

Jeg fik idag taget blodprøve efter andet og foreløbigt sidste ICSI-forsøg... Den var negativ :boo :gal Så nu har det pludselig lange udsigter og jeg må indrømme at jeg ikke tror særlig meget på projektet i skrivende stund!! Lorte pisse dag!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været igang siden april 2010... med vores datter tog det 2 år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smed pillerne i september 2009, og så startede vi lige så stille op.. Eller vi ventede på der ville komme en normal cyklus, men det skete ik. Så i september 2010 forlangte jeg en henvisning til gyn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 måneder og venter stadig... Kan snart blive testet for pco da det er fundet i min nære familie... Så hvis der ikke er sket noget denne cyklus kontakter jeg lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 måneder and counting. Er i dag blevet "frikendt" for PCO og andre dårligdomme, så nu prøver vi et par måneder mere med håbet uden på tøjet.

Med vores datter skete det i første hug, så havde jo håbet det samme ville ske denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har forsøgt siden december hvor der endelig skete fremskridt sidste mådned men tabte det desværre sidste weekend :boo

men som min kære mand så sødt trøstede mig med, så må vi jo bare prøve den sjove del igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på 1 cyklus, men kan allerede mærke utålmodigheden :wacko

Det tog 3 cyklusser at blive gravid med Sebastian.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare lidt nysgerrig....

Hvis jeg ikke tæller min MA med har vi her til d. 1 juni forsøgt at blive gravide i 5. måneder... og utålmodigheden er gradvist begyndt at melde sig <_< (hvilket ikke er rimeligt taget betragtning af de der har forsøgt i flere år - I know)

Hmm... Er det mig der ikke forstår hvad du mener? I har da prøvet mere end 5 måneder, når du smed pillerne i august sidste år? :unsure

Vi prøvede i 11 mdr. før det lykkedes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Er det mig der ikke forstår hvad du mener? I har da prøvet mere end 5 måneder, når du smed pillerne i august sidste år? :unsure

Vi prøvede i 11 mdr. før det lykkedes...

Hun mener at det er 5 måneder siden hendes MA :) - Og det var jo der de begyndte at prøve "igen" :)

Held og lykke til alle jer der prøver!

Jeg prøvede selv i mange år, opgav og blev så gravid ved et uheld - men mistede.. Blev gravid ved endnu et uheld og mistede igen.

Nu prøver jeg ikke mere :( En blanding mellem frygten for at miste igen, og at kæresten lige skal være parat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Er det mig der ikke forstår hvad du mener? I har da prøvet mere end 5 måneder, når du smed pillerne i august sidste år? :unsure

Vi prøvede i 11 mdr. før det lykkedes...

Ja men jeg har jo reelt været gravid... Så jeg tæller først fra derefter... men ja ellers skulle der stå 9 måneder i stedet for 5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet siden april 2009 med en SA i bagagen. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men jeg har jo reelt været gravid... Så jeg tæller først fra derefter... men ja ellers skulle der stå 9 måneder i stedet for 5 :)

Okay, så er jeg med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forsøgt siden marts 2010. Meget uregelmæssige perioder der til tider varede op til 3 måneder. Så intet system i det :-) Er blevet genvist til fertilitetsklinik for ca en måned siden. Har fået taget blodprøver og alt er heldigvis normalt. Min kæreste har dog meget nedsat sædkvalitet, men gyn mener at der alligevel er mulighed for IUI-h. Så lige nu venter jeg bare på mens så jeg kan komme til skanning på dag 11 . . . . .

Kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi har prøvet i 5 mdr nu..hvor der også har været en MA imellem... Eller hvad man skal kalde det når der ikke har været noget foster :( men utålmodigheden er her helt klart også begyndt at melde sig her...

Men har også valgt jeg ikke vil tænke så meget over det, for så tror jeg slet ikke på det lykkedes...

Når det så er sagt, så må det være ganske ulideligt at vente i flere år på at det lykkedes og stadig ikke vil lykkedes... Føler med jer alle som skal igennem det... I får lige et KÆMPE :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er på 7 cyklus nu startet med reglmæssig mens men min cyklus er blevet en del dage længere nu så ved ikke helt hvad der sker. Men ville gerne have at min kæreste blev teste altså hans sæd med det virker ikke som om han er helt vild med det. men må blive ved med at prøve vi kunne være heldige så en masse :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er på 7 cyklus nu startet med reglmæssig mens men min cyklus er blevet en del dage længere nu så ved ikke helt hvad der sker. Men ville gerne have at min kæreste blev teste altså hans sæd med det virker ikke som om han er helt vild med det. men må blive ved med at prøve vi kunne være heldige så en masse :bd :bd :bd

Min kæreste synes heller ikke det var det sjoveste. Men han kunne jo godt se, at eftersom jeg havde været igennem alle "mine" undersøgelser, at så måtte han også være en tapper soldat . . . . så nu er han faktisk blevet testet to gange, med meget stor forskel i resultatet. Underligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøvede i et år, før vi blev henvist til fertilitetsklinik (vi vidste, at min kommende mand havde meget dårlig sædkvalitet). Efter næsten et halvt år med undersøgelser, samtaler og en masse tårer, gik vi igang med første forsøg med ICSI. Mod alle forventniger lykkedes det så i første forsøg :loveshower . Vi havde fået at vide, at vi skulle tage stilling til donorsæd, adoption eller et barnløst liv, for vi havde meget dårlige chancer for at det skulle lykkedes. Men heldet har været med os...rigtig meget :loveshower . I dag er jeg 26 uger henne i graviditeten, og vi glæder os SÅ meget til vores ønskebarn bliver født!

Held og lykke til alle, der prøver at blive gravide :goodluck !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog den sidste p-pille 13. februar i år, og havde håbet på at Maj var lykkens måned, men det tyder ikke på det.

Første graviditet blev til efter 5 måneders forsøg og graviditet to efter 2 måneders forsøg.

Denne gang lader det til at tage længere tid, er begyndt at overveje en pause fra processen, så vi ikke ramler ind i fødsel april eller maj 2012.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet siden December 2010, med en SA i bagagen.. Så det er lige omkring 5 måneder, som der også står i min signatur...

Jeg har nogle farlig lange cyklusser, så i de 5 måneder har jeg kun haft 3 hvoraf det er normalt at have 5...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden august 2010:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden august 2010:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER