Nitzen1987

Første ÆL-test = bragende negativ

12 indlæg i dette emne

Så har jeg taget min først ÆL-test.... :unsure den var 100% negativ, der kom slet ikke nogen antydning af streg nr. 2 :unsure så hvad nu? Venter jeg et par dage med at tage den næste, eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, hvis der slet ingen streg var, ville jeg nok vente et par dage. Nu ved jeg ikke hvordan det er med andre, Men hos mig er der ATLID kommet 2 streger uanset ældre eller ej. Så jeg har desværre ikke så meget erfaring med en enkelt streg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige du er et sted i din cyklus hvor den kan komme "hvert øjeblik".. Så jeg ville nok teste fra nu af også hver dag den næste uge-14 dage.. Det er dyrt, især her første gang.. Men i næste cyklus, kan man jo så nøjes med at teste omkring det tidspunkt hvor man fik ÆL denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede igen i dag. Denne gang dukkede der en meget svag teststreg op, så mon ikke at den bliver tydeligere engang her i ugens løb...

Dag13.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede igen i dag. Denne gang dukkede der en meget svag teststreg op, så mon ikke at den bliver tydeligere engang her i ugens løb...

Dag13.jpg

Hvis den var fuldstændig negativ i går og ser sådan ud i dag, så tror jeg, at den bliver positiv inden for de næste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den var fuldstændig negativ i går og ser sådan ud i dag, så tror jeg, at den bliver positiv inden for de næste par dage :)

også min tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan så mine ud alle dagene i min cyklus indtil de blev positive.

Noget helt andet er at hvis i vil spare penge på ÆL teste er det det værd at tjekke eBay. :) købte 30 ÆL teste plus 10 GT for 32 kroner plus lidt i levering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan så mine ud alle dagene i min cyklus indtil de blev positive.

Noget helt andet er at hvis i vil spare penge på ÆL teste er det det værd at tjekke eBay. :) købte 30 ÆL teste plus 10 GT for 32 kroner plus lidt i levering.

Kan du så lige smide et link.. har da overhoved ingen ideer om hvad det hedder på engelsk.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan så mine ud alle dagene i min cyklus indtil de blev positive.

Noget helt andet er at hvis i vil spare penge på ÆL teste er det det værd at tjekke eBay. :) købte 30 ÆL teste plus 10 GT for 32 kroner plus lidt i levering.

Ja det må du da lige linke til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må du da lige linke til..

Sandie har linket til dem i hendens tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandie har linket til dem i hendens tråd :)

Har set det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER