Nitzen1987

Har lige bestilt mine første ÆL-teste

9 indlæg i dette emne

Jeg har lige bestilt mine første ÆL-strimmelteste fra www.billige-teste.dk havde godt nok ikke håbet, at det blev nødvendigt, men synes at min utålmodighed er ved at melde sig... Så med lidt held dukker de op på tirsdag... Men hvornår ville I umiddelbart starte med at teste? Min forrige cyklus var på 29 dage og jeg er i dag på 11. dag i min cyklus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du modtager dem fra billigteste er der på brugsvejledningen et skema hvor du kan se på hvilken dag du skal starte i din cyklus ud fra hvor lang den er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre smidt min ud så kan ikke engang lige tjekke det for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre smidt min ud så kan ikke engang lige tjekke det for dig

Ok men tak :) Har du selv opgivet at teste for ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har en formodning om, hvornår din ÆL ligger, så begynd at teste et par dage før ;) Jeg fandt hvert fald ud, at min ÆL ligger inden min mens er helt slut :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert begynde at teste tirsdag så. De forskellige cykli kan jo variere med et par dage, så bare kom i gang, lige så snart du får dem. Hellere en dag for tidligt end for sent ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok men tak :) Har du selv opgivet at teste for ÆL?

Jeg ville bare teste første måned for at finde min æl... Det lykkedes så ikke og synes jeg fik så meget fokus på projektet at det ikke var noget jeg ville gøre fast.. Men eftersom der ikke sker noget kunne det være jeg skulle prøve igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har en formodning om, hvornår din ÆL ligger, så begynd at teste et par dage før ;) Jeg fandt hvert fald ud, at min ÆL ligger inden min mens er helt slut :rolleyes

Ej hvor vildt så er den jo svær at ramme... Havde du så en meget kort cyklus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt så er den jo svær at ramme... Havde du så en meget kort cyklus?

Min cyklus er faktisk typisk på 28 dage, så meget almindelig ;) Jeg testede positivt 4 gange inden jeg blev gravid med min datter og det var først lige inden, at jeg fandt ud af, at min ÆL ligger meget tidligt - og så var der bonus ;) Og min ÆL ligger stadig inden mens er stoppet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER