Susanne

Spontane aborter...

Spontane aborter   25 members have voted

  1. 1. Hvor langt var I henne?

    • 4+0 - 4+6
      1
    • 5+0 - 5+6
      4
    • 6+0 - 6+6
      6
    • 7+0 - 7+6
      3
    • 8+0 - 8+6
      4
    • 9+0 - 9+6
      4
    • 10+0 - 10+6
      2
    • 11+0 - 11+6
      0
    • Senere end 12+0
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

32 indlæg i dette emne

Jeg må lige henstille til at den pæne tone bliver bevaret :)

Det er et hårdt emne - og det bør der tages hensyn til - men vi har naturligvis alle ret til at komme med vores input.. det står frit for at springe over de indlæg og tråde man har lyst til :)

:balloons

Med det mener du så man bare skal lade være med at søge trøst og opbakning her på bk? Det er det jeg læser du skriver, for der er stor forskel på at komme med et svar og at komme med et usensitivt svar når TS beder om trøst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med det mener du så man bare skal lade være med at søge trøst og opbakning her på bk? Det er det jeg læser du skriver, for der er stor forskel på at komme med et svar og at komme med et usensitivt svar når TS beder om trøst.

Det jeg mener med ovenstående indlæg står i ovenstående indlæg!

Jeg har henstillet til at tonen bliver ført pænt og at vi dermed undgår personlige kommentarer og beskyldninger.

Vi læser alle indlæggene forskelligt - hvilket jo ér det pudsige med det skrevne ord.

- Jeg har ingen intentioner om at diskutere hvilken type indlæg man bør forberede sig på eller ej, det er individuelt og egne grænser kan kun tolkes af én selv.

Der opfordres til at trådens emne genoptages og at den føres tilbage på sporet, ellers ser jeg mig nødsaget til at lukke tråden.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg starter lige med at sige, skal vi ikke lige vende tilbage til emnet???

Susanne, jeg forstår udemærket din frygt, og jeg læste engang herinde af Stinka, at når man er gravid, så har man frygten for at miste helt frem til fødslen, og når man har født så ændre frygten sig til andre ting. Hun beskrev det så godt, men kan ikke huske, hvor pokker det var, hun skrev det.

Men det jeg egentlig vil sige er, at det er okay at du er nervøs, bare det ikke får lov til at styre din graviditet. Og det er jo nemt for mig at sige, at du bare skal lægge frygten fra dig og nyde din graviditet. Men har du overvejet, at snakke med enten lægen eller dem i dit behandlingsforløb omkring det, så de evt. kan berolige dig?

Jeg er sikker på at din lille linse nok skal blive, hvor den er, og vokse sig stor og stærk til den kommer ud til nytår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger,

Hold da op - sikke da en debat der er foregået herinde siden jeg var forbi sidst! :o

Søde Mettemor, jeg sætter pris på din empati og dit ønske om at berolige og beskytte mig - det er virkelig sødt af dig og det skal du have et kram for :kram2

Når det så er sagt, så vidste jeg godt da jeg startede denne meningsmåling, at der ville fremkomme noget fakta som ville være hårdt at høre, men det er jo betingelserne når man spørger - så får man (heldigvis!) ofte også svar.

Jeg synes ikke Sookie har skrevet noget der har skræmt mig unødigt. Selvfølgelig er det ikke rart at høre om et så sent tab, men det SKER jo altså og det jeg må og kan tage med er jo, at hun pt er den eneste besvarer, der kan tælle med i den del af statistikken.

Jeg har selv oprettet tråden og bedt om fakta - uden tvivl med det spæde håb, at de fleste ville svare uge 5-6 :rolleyes Og selvom det lyder mærkeligt, så er jeg af en sådan støbning, at jeg finder ro og tryghed i viden - også selvom en del af den er barsk.

Jeg siger tak for alle Jeres svar og håber I vil lade diskussionen ligge nu. Jeg sætter virkelig meget pris på at jeg har Jer!!! :kram

Jeg er okay nu og aer bare lidt ekstra på maven og siger til Pariserlinsen den skal blive derinde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger,

Hold da op - sikke da en debat der er foregået herinde siden jeg var forbi sidst! :o

Søde Mettemor, jeg sætter pris på din empati og dit ønske om at berolige og beskytte mig - det er virkelig sødt af dig og det skal du have et kram for :kram2

Når det så er sagt, så vidste jeg godt da jeg startede denne meningsmåling, at der ville fremkomme noget fakta som ville være hårdt at høre, men det er jo betingelserne når man spørger - så får man (heldigvis!) ofte også svar.

Jeg synes ikke Sookie har skrevet noget der har skræmt mig unødigt. Selvfølgelig er det ikke rart at høre om et så sent tab, men det SKER jo altså og det jeg må og kan tage med er jo, at hun pt er den eneste besvarer, der kan tælle med i den del af statistikken.

Jeg har selv oprettet tråden og bedt om fakta - uden tvivl med det spæde håb, at de fleste ville svare uge 5-6 :rolleyes Og selvom det lyder mærkeligt, så er jeg af en sådan støbning, at jeg finder ro og tryghed i viden - også selvom en del af den er barsk.

Jeg siger tak for alle Jeres svar og håber I vil lade diskussionen ligge nu. Jeg sætter virkelig meget pris på at jeg har Jer!!! :kram

Jeg er okay nu og aer bare lidt ekstra på maven og siger til Pariserlinsen den skal blive derinde :wub

Åh hvor godt at høre :) Ja du må ikke bekymre dig, siger jeg nu selvom jeg godt ved at det følger med i det at blive mor...Den frygt forsvinder aldrig - heller ikke når børnene er 10 år! ;) lol :)

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor godt at høre :) Ja du må ikke bekymre dig, siger jeg nu selvom jeg godt ved at det følger med i det at blive mor...Den frygt forsvinder aldrig - heller ikke når børnene er 10 år! ;) lol :)

Kram

hehe ja det er den samme frygt, kan også nikke genkendende til det, at når barnet er i hænderne, så fortsætter det bare. Det er nok bare det modergén man har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha den frygt kender jeg alt for godt, har mistet i 8+ og gennem begge mine graviditeter har jeg været hunderæd for at miste igen, men jeg holdte dem i hulen, dog ikke til tiden ud, men de er 2 dejlige rødder begge 2 den dag idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER