shirley

Hvilken barnevogn??

4 indlæg i dette emne

Nu går jeg lidt og tænker på babyudstyr og bl.a barnevogn.

Sidste gang havde vi en trille og den synes jeg var noget værre lort. Selve barnevognen var god men alle syninger i stoffet gik op og det var skide irriterende.

Nu er spørgsmålet hvad jeg skal vælge denne gang.

Er Odder alle pengene værd?

Kan det overhovedet betale sig at købe en barnevogn eller er det fint bare at have en god klapvogn med softlift eller voksipose??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der har været en del tråde om emnet oppe før du evt. kan læse

Barnevogn eller kombi?

ny eller brugt?

Hvilken barnevogn og hvorfor

Emaljunga eller odder?

Bedst i test

Personligt har vi valgt barnevogn da vi regner med at den lille vil komme til at sove ude fra start af og der har en barnevogn et meget større liggemål end en klapvogn.

Vi er endt med en Emaljunga, da den bl.a. har scoret højst i Tænks forbrugertest og vi fandt en butik hvor de solgte en pakke med barnevogn inkl. tilbehør (bl.a. lift, madrasser, babydyne, regnslag og lign.) for lige under 7.000 kr. hvor andre butikker hurtigt ryger op omkring 7-9000 kr. alene for barnevogn.

Mit indtryk af Tænks test og det jeg generelt har hørt så kan det godt betale sig at give noget ekstra for at få et mærke som Odder eller Emaljunga, da de billige ofte kun holder til et barn og de dyrere holder til f.eks. 2-3 børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke kunne have undværet en barnevogn, men Tilde sov også ude, da hun var et par uger ;) Vi har en Emaljunga og er/har været rigtig glade for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hat en teutonia, den kostede vist 5500 alt inkl og den er rigtig lækker. Jeg købte en billig model til min første og det er bare ikke det samme!

jeg ville ikke undvære en barnevogn, jeg syntes barnet liggere mere beskyttet i barnevognen end i klapvogn og så er madrassen bedre når de sover så meget i starten. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER