Maria

Graviditeten går ikke så godt

2 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg bliver nødt til lige at dele min bekymring med Jer. Jeg har to piger som begge er født for tidligt ved akutte kejsersnit, idet lægerne udfra scanningerne troede, at de have blodmangel. Det viste sig ikke at være rigtigt - de havde begge en lidt lav blodprocent men intet alarmerende (ud over at de jo så blev født alt for tidligt....). Nu bliver jeg fulgt tæt med scanninger igen, og jeg havde fået at vide, at der ville gå 14 dage imellem hver. Jeg var afsted i onsdags, men de vil allerede se mig igen mandag, og jeg ved fra de andre børn, at det er et dårligt tegn, når jeg ikke engang får lov at gå en uge.

Jeg er helt vildt bange og nervøs for på mandag - det er så frustrerende, når jeg føler at mine to piger blev født for tidligt uden nogen grund, og jeg er så bange for, at det bliver sådan igen, men på den anden side modsætter man sig jo heller ikke, når lægerne siger, at barnet skal ud (men jeg har bare sådan en god fornemmelse af, at lillebror har det godt, og det vil man jo ødelægge, hvis han skal ud allerede)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber lillebror har det godt i maven :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER