Nitzen1987

Udflåd og befrugtning

6 indlæg i dette emne

Denne side beskriver ens udflåd igennem cyklus... Der står at udflådet, efter man har haft ÆL-udflåd, bliver:

Tør, fugtig eller klæbende – lille chance for graviditet:

Sekretet ændrer sig drastisk pga. faldet i østrogenniveauet. Det kan føles tørt, vandet, fugtigt eller klæbende og forblive

sådan indtil menstruation. Det vil hurtigt tørre ind, og farven kan variere fra farveløs til hvid. Sådan fortsætter det, indtil menstruation.

Er dette også tilfældet hvis ens æg bliver befrugtet og man dermed bliver gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm godt spørgsmål, måske du skal spørger inde i gravid forumet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm godt spørgsmål, måske du skal spørger inde i gravid forumet.

God idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet dette også fra min-mave min-mave udflåd

Hvordan kan udflåddet se ud, hvis du bliver gravid?Sekretet ændrer sig pga. hormonforandringer og som så mange andre ting reagerer vi kvinder forskelligt. Der er derfor ikke nogen sikker måde hvor man kan sige at har sekretet den eller den substans er man gravid.

Mange kvinder fortæller dog at deres sekret ændrede sig til lotionagtig eller til den æggehvideagtige substans.

Den bedste måde at finde ud af om du er gravid er en graviditetstest, og en god portion tålmodighed. :-)

Jeg tror det er svært at sige præcist hvordan udflådet vil være. Jeg kan ikke 100 % huske det fra da jeg var gravid, men mener jeg havde en del udflåd, dog uden at ligge hoved på blokken med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt det der du kom med! :-) hm, skulle jeg tjekke mit udflåd? ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså samtlige tegn på at jeg har ægløsning er forskellig fra cyklus til cyklus.. Nogen gange har jeg frygteligt meget stikken, masser af det klamme udflåd og humørsvingninger.. Andre gange er det en blandning og nogen gange mærker jeg INTET og er i tvivl om jeg overhovedet har haft ægløsning. Hvis så bare de der symptomer ku være ens fra gang til gang, så man lettere kunne lure om man måske var gravid inden mens udebliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER