MissingLink

Gæt et køn

36 indlæg i dette emne

Pudsigt nok, så faldt jeg lige over et af mine egne gamle indlæg i en meningsmålingstråd om at vide kønnet.

Vi vil også gerne vide det. Det er ikke så vigtigt for mig, men min bedre halvdel vil rigtig gerne vide det. Han siger det så vil være nemmere at forholde sig til hvad der skal ske og når det nu er så lidt af selve graviditeten han i virkeligheden er en del af, så kan jeg godt forstå det. Så vi vil gerne vide det. Tror dog ikke vi betaler os fra det, men mindre det heller ikke kan ses på MD-scanningen.

Jeg kan allerede sige nu, at jeg tror det er en pige :)

Jeg har skrevet indlægget den dag vi havde været til tidlig scanning hos gynækologen og jeg var omkring 7 uger henne - det er da ret vildt!!! :o

Så MÅ jeg altså være blevet påvirket af, at Søren så tydeligt håbede det blev en dreng for min egen første fornemmelse var åbenbart, at det var en pige :blink

Anyway - nu kan det ikke være andet end lille Anna der ligger i min mave! Nuj, hvor jeg glæder mig til at mærke hende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige været til MD scanning idag, og vi får en lille dreng :loveshower :loveshower

med termin d. 27 dec.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til MD scanning idag, og vi får en lille dreng :loveshower :loveshower

med termin d. 27 dec.

Stort til lykke med ham :loveshower .

Så kommer der også drengebørn i december terminsgruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :loveshower :loveshower

Ja det blir skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså hyggeligt med sådan en gætte-tråd :glad

Vi har besluttet, at vi ikke vil vide kønnet, men jeg har på fornemmelsen, at vi venter en dreng.

Nu er der jo stadig rigtig lang tid til, at vi så kan få be- eller afkræftet fornemmelsen, men det bliver altså spændende at se, om min intuition holder stik :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i 2.forsøg lykkes det at se kønnet på babyen, og vi skal have en lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i 2.forsøg lykkes det at se kønnet på babyen, og vi skal have en lille pige :loveshower

Ej hvor skønt at det endelig lykkedes!

Stort tillykke med prinsessen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skønt at det endelig lykkedes!

Stort tillykke med prinsessen :loveshower

Mange tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik længe og var overbevist om at vi skulle have en lille dreng, men det viste sig at være en lille pige til MD.

Min mor har dog hele tiden sagt at det ville blive en pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der opdateret :) Beklager forsinkelsen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik i starten af graviditeten en fornemmelse af at vi skulle have en dreng, men jeg ville nok have gættet på en pige, men vi venter så en dreng.

Med Freya fik jeg samme fornemmelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER