amberg

Indkaldelse til NF-scanning

4 indlæg i dette emne

Er efterhånden ved at være lidt bekymret for, om jeg er smuttet ud af systemet i forbindelse med NF-scanningen.

Jeg har stadig ikke fået indkaldelse, og det skal da snart til at være, ellers er det jo lige pludselig for sent.

Er jeg den eneste, som ikke har fået nogen tid endnu?

Har lige været inde at tjekke hjemmesiden og der står, at de kun har telefontid mandag-torsdag fra 9-12, men jeg tror alligevel jeg prøver at fange nogen imorgen. Vil jo gerne sikre mig, at alt er som det skal være....

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fik ringet til obstetrisk ambulatorium idag og de havde aldrig fået papirerne fra min læge :o. Så er helt glad for at jeg fik ringet!!!

Nu fik jeg så en tid til scanning på onsdag, hvor jeg er 13+5, så håber jeg bare alt er som det skal være.

Det bliver dog ikke til meget tid på arbejdspladsen i næste uge. Onsdag skal jeg jo lige have fri et par timer og torsdag har jeg en tid på arbejdsmedicinsk klinik og det tager også et par timer - godt man har en forstående chef :)

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå, at du har gået og undret dig! Det er da også for dårligt, at de fra lægehusets side ikke har fået sendt dine papirer videre. <_< Jeg var til scanning sidste fredag, hvor jeg var 12+2 henne,men kan godt forestille mig, hvordan jeg selv ville have det i din situation. :huh

Er helt sikker på at din lille baby har det fint og at det bliver skønt, at hilse på ham/hende. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi set spirevippen til NF-scanning idag :glad

Og der var liv, glade dage og en lille fest igang derinde - hun havde i hvert fald svært ved at få den til at ligge som den skulle.

Men det gik rigtig fint og hvor er det dog fantastisk lige at tage et kig indenfor og sikre sig at der nu også er liv derinde.

Min termin blev så rykket frem til d. 24/11, hvilket er dagen før min mands fødselsdag, så han får jo nok en ekstra gave i år :).

Jeg fik ikke lavet risiko-vurdering, for den blodprøve jeg fik taget hos lægen var taget for tidligt, så der blev taget en ny idag. Men mon ikke alt ser fint ud

Håber I andre har det godt - synes her er lidt stille for tiden

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER