Gantzel21

Hvordan ser ÆL-testen ud hvis man ikke får ÆL?

10 indlæg i dette emne

Jeg har fået at vide fra min gyn, at jeg skal teste for at se om jeg overhovedet får ÆL.

Har flere gange fået en næsten-positiv ÆL-test - dvs. meget rød med ikke helt så rød som kontrol-stregen.

Hvordan ser en ÆL-test ud hvis man ikke får ÆL? Kommer der slet ikke røde streger eller bare nogle utydelige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan altid lave to streger på en ÆL, men kun når der er ÆL bliver teststregen ligeså tydelig som kontrolstregen. Jeg har aldrig lavet en ÆL-test med kun een streg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så lige modsat af Susanne... På de ÆL test jeg har været, har der kun været en rød streg. Har en enkelt gang lavet en med en meget svag ekstra-streg, men generelt er der kun en streg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet op til ÆL med 2 streger den en er så svagere en kontrolstregen men når det er ÆL så er begge streger røde.

Hvis det ikke er ÆL så får jeg kun en streg.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvilken dag i cyklus jeg tester, kommer der altid to streger, men jeg er ikke i tvivl, når den er positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også altid to streger, uanset hvornår jeg tester. Men jeg er aldrig i tvivl, når den er positiv, for så bliver teststregen mørkere end kontrolstregen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at høre hvor forskelligt det er.

Mangler lidt at høre fra en som ved hun ikke får ÆL men har prøvet at teste - hvordan ser den så ud?

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg ville ikke tro man kunne producere 2 næsten ens streger hvis man ikke havde ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at høre hvor forskelligt det er.

Mangler lidt at høre fra en som ved hun ikke får ÆL men har prøvet at teste - hvordan ser den så ud?

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg ville ikke tro man kunne producere 2 næsten ens streger hvis man ikke havde ÆL?

Jeg har ikke haft mens siden august, så er stort set sikker på jeg ikke har ÆL. Som skrevet tidligere, så er den næsten altid kun en streg. Har en enkelt gange lavet en MEGET svag ekstra streg.

Jeg tror jeg har testet ca 15-20 gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at høre hvor forskelligt det er.

Mangler lidt at høre fra en som ved hun ikke får ÆL men har prøvet at teste - hvordan ser den så ud?

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg ville ikke tro man kunne producere 2 næsten ens streger hvis man ikke havde ÆL?

Jamen, det kan jeg hjælpe dig med. Jeg kan ikke lave ÆL selv (i hvert fald kun MEGET sjældent) og jeg har taget RIGTIG mange ÆL-test i perioder, hvor der på ingen måde var en ÆL undervejs (jeg kunne jo ikke forstå hvorfor den ikke kom :rolleyes ). Og jeg havde altså stadig to streger. Teststregen var dog meget svag, men to streger var der altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har prøvet at tage ægløsningstests samtidlig med en blodprøve fra gynokologen, som viste at jeg ikke havde ægløsning. De tests jeg tog viste kun en streg, og hvis man virkelig anstrængte sig kunne man måske ane en anden streg. Men den var meeget utydelig. De gange jeg ikke havde ægløsning, var der også kun 21 dage mellem mens, hvor der normalt er 28 dage i min cyklus.

Min gynokolog anbefalede mig at smide testene ud og forsøge at have sex 20-10 dage før mens. Jeg synes også at jeg har lidt mere udflåd når jeg har ægløsning.

Håber du finder ud af det... og du må da foresten få din gynokolog til at få den blodprøve, det er da betydeligere mere sikkert.

VH Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER