MissingLink

Børnehavebesøg

12 indlæg i dette emne

I dag har vi været på rundvisning og besøg i en børnehave, som vi overvejede at skrive Isabella op til :) Den oprindelige plan om hvor hun skulle gå, passer knap så godt mere grundet ændringer i arebjdsforhold mv.

Vi havde så kigget på en nystartet privat natur og idrætsbørnehave, som vi gerne ville tage et besøg hos. Det har vi så været i dag med stor succes. Først var vi rundt og se de forskellige faciliteter på stedet. Det mindede lidt om en mini landsby. Man skulle ned af en grusvej, for så at komme ned til 3 bygninger, der lå overfor hinanden. Der var masser er træer, skåninger og en å (der dog var afskærmet, så børnene ikke kunne gå derud selv). Indefor var der super gode rum, med en masse godt aktivitetslegetøj. De havde blandt andet motorik-rum, forsøgsrum (hvor man kunne tage våde ting med udefra, uden af det gjorde noget) og gymnastikrum.

Som bonus, er stedet en integreret vuggestue- og børnehave. Det vil sige, at mini pandaen også kan komme til at gå samme sted. Mini ville nemlig have fortrinsret, hvis Isabella allerede gik der :glad

Vi fik også et rigtig godt indtryk af forstanderen, og en god snak. Vi tog hjem med en god mavefornemmelse, og besluttede efter en kort snak, at indmelde Isabella til børnehaven.

Vi udfyldte blanketterne, hentede Isabella, og tog hende med en tur derned. Nøj, hun synes det var spændende :loveshower Hun vidste næsten ikke hvilken retning hun skulle løbe, og græd da vi skulle hjem igen :rolleyes

Så nu er hun skrevet op til næste sommer. Ej, det er vildt, at min lille pige allerede skal i børnehave om ét sølle år :biglove Fatter ikke hvor tiden bliver af :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt i bare havde sådan en god oplevelse.. lyder da også bare som en perfekt børnehave..

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en helt fantastisk børnehave :glad Vil også have sådan en til Tilde :D Kan godt forstå, at I har skrevet hende op - ville jeg også have gjort med det samme :)

Ja det er ikke til at forstå, at til næste sommer har vi BØRNEHAVE børn :blink :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt i bare havde sådan en god oplevelse.. lyder da også bare som en perfekt børnehave..

:glad

Det håber vi i hvert fald at det er :) Den virker lovende i hvert fald :glad

Lyder som en helt fantastisk børnehave :glad Vil også have sådan en til Tilde :D Kan godt forstå, at I har skrevet hende op - ville jeg også have gjort med det samme :)

Ja det er ikke til at forstå, at til næste sommer har vi BØRNEHAVE børn :blink :loveshower

Jaa. Findes der ikke sådan én i nærheden af jer? Vi har lige fået en bekræftelse på hun er skrevet op/tilmeldt pr. 1. august 2012 - sååå VILDT- vi får børnehave børn altså :blink :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa. Findes der ikke sådan én i nærheden af jer? Vi har lige fået en bekræftelse på hun er skrevet op/tilmeldt pr. 1. august 2012 - sååå VILDT- vi får børnehave børn altså :blink :biglove

Ikke hvad jeg sådan lige kan se :huh Og gennem pladsanvisningen kan vi vælge mellem 3 børnehaver - som liger hinanden rigtig meget! Ville så gerne en børnehave der havde fokus på idræt og/eller natur ;) Må prøve at søge noget mere på nette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke hvad jeg sådan lige kan se :huh Og gennem pladsanvisningen kan vi vælge mellem 3 børnehaver - som liger hinanden rigtig meget! Ville så gerne en børnehave der havde fokus på idræt og/eller natur ;) Må prøve at søge noget mere på nette :)

Pladsanvisningen er BESTEMT heller ikke glade for at fortælle om de private institutioner ;) Vi måtte også selv i gang med at lede, da vi fik at vide, at den kommunale bh vi oprindelig havde valgt, ikke havde plads til Isabella før hun skulle i skole :blink Den anden mulige kommunale bh synes jeg bare SLET ikke det skulle være <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pladsanvisningen er BESTEMT heller ikke glade for at fortælle om de private institutioner ;) Vi måtte også selv i gang med at lede, da vi fik at vide, at den kommunale bh vi oprindelig havde valgt, ikke havde plads til Isabella før hun skulle i skole :blink Den anden mulige kommunale bh synes jeg bare SLET ikke det skulle være <_<

Nej det vil de helst ikke snakke om <_< Jeg må i gang med noget mere intensiv søgning, men kunne bare ikke umiddelbart finde noget :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig god børnehave :)

ja det er bare så stort når børnene skal til at starte i børnehave, de bliver pludselig bare så store :loveshower . Nu går begge mine jo i børnehave, så jeg er i gang med at sluge kamelen med, at min søn skal i skole til næste år :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårrhh hvad det lyder som en hyggelig, opfindsom og rummelig børnehave! :D Kan godt forstå i skrev hende op omgående! :)

Ja....bare vent til du har født og så ser Isabella for første gang som storesøster....så er hun pludselig MEGASTOR ifht den lille ny :loveshower: DET er underligt!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen i går søde :kiss På næste torsdag skal vi på besøg i en privat børnehave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig god børnehave :)ja det er bare så stort når børnene skal til at starte i børnehave, de bliver pludselig bare så store :loveshower . Nu går begge mine jo i børnehave, så jeg er i gang med at sluge kamelen med, at min søn skal i skole til næste år :blink

JA! Det er også bare SÅ bildt når de skal i skole! Det var en kæmpe dag, da den store skulle afsted på allerførste skoledag :biglove

Nårrhh hvad det lyder som en hyggelig, opfindsom og rummelig børnehave! :D Kan godt forstå i skrev hende op omgående! :) Ja....bare vent til du har født og så ser Isabella for første gang som storesøster....så er hun pludselig MEGASTOR ifht den lille ny :loveshower: DET er underligt!! :D

Det håber vi også det er :) Ja, underligt, at Isabella bliver den ene af de store :rolleyes

Tak for hjælpen i går søde :kiss På næste torsdag skal vi på besøg i en privat børnehave ;)

Det var så lidt :kram2 Hvor lyder det spændende med besøget. Du må endelig opdatere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt :kram2 Hvor lyder det spændende med besøget. Du må endelig opdatere :glad

Skal jeg nok :kram2 Men kan da slet ikke forstå, at jeg skal kigge på BØRNEHAVE til hende :blink Så stor er hun slet ikke - min lille baby :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER