Posted May 10, 2011 OKTOBER TERMINSLISTE HER VENTES DER 3 drenge 9 piger 2 overraskelser 2. Oktober MamaWannabe - dreng 3. Oktober Emil&Alberte - pige 4. Oktober Crazy-misse - dreng 6. Oktober Lilly - pige 9. Oktober Marie louise Mikkelsen JulieSvendborg - pige 10. Oktober mor-til-oktober - overraskelse 13. Oktober Zandra - dreng 14. Oktober bobo... - pige Roselil michelle1984 17. Oktober Nillebn - overraskelse 21. Oktober PrinsesseJ - pige 22. Oktober Ariel - pige 23. Oktober Styrmand Venter Spændt 25. Oktober ebbeline - pige 26. Oktober Beauty_aau 27. Oktober Carrie - pige 28. Oktober megaglad 31. Oktober Janni - pige Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 HALLØJ VENNER!:) - Har lavet en liste over vores terminer .. og det ville da være dejligt at kunne sætte dreng/pige på, så hvis i ved hvad køn jeres lille vidunder er, er i meget velkomne til at skrive det her, så kan jeg tilføje det også - hvis i vel og mærket vil have det selvfølgelig :) PS. hvis ikke du står på listen så skriv endelig, så jeg kan få sat dig på;). KH Josefine :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 super ide, jeg er dog rykket til 6 okt :) og håber på at få kønnet afvide, når vi skal til misdannelse scanning på mandag, ihh glæder mig skal se lille bebs igen :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 Du er hermed rykket til 6. Oktober:) åh det ville være dejligt hvis i kunne det. Glæder mig også bare til at se baby og evt. få dets køn afvide d. 27/5 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 Supergodt initiativ :yay Min termin er rykket til den 22. oktober... og vi venter en lille pige :gp Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 Du er rykket til d. 22 Oktober, og har fået sat lillepigen på :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2011 vi skal have en pige :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 Må jeg komme på? Vi venter en pige d. 27. Okt;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 Hej med jer:)...jeg vil også gerne være med, men jeg kan sørme ikke helt finde ud af hvordan det her fungerer:)...Jeg har termin 09-10-11 venter en lille pige, det er mit tredje børn, har to skønne drenge på henholdvis 7 og 5:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2011 Jeg vil da også gerne på - vi venter en dreng den 4. oktober Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2011 min termin er den 25. i stedet for den 24. =0) og jeg venter en pige Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2011 Jeg vil da også gerne på... Venter en PIGE den 3. oktober 2011... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2011 min termin er den 25. i stedet for den 24. =0) og jeg venter en pige Jeg vil da også gerne på... Venter en PIGE den 3. oktober 2011... Forresten så velkommen til :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 28, 2011 I er også sat på, og velkommen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2011 Ja min er os rykket til den 31 oktober. og det bliver en pige Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2011 Ja min er os rykket til den 31 oktober. og det bliver en pige Velkommen til :balloons Share this post Link to post Share on other sites