Stbaby

Klippekort til skadestuen?

8 indlæg i dette emne

Frida er lige blevet et år, kravler enormt hurtigt men går (heldigvis) ikke endnu. Hun tror dog hun kan så hun rejser sig op, giver slip, går 4 - 6 skridt før hun står på næsen. Og nej - hun har ikke lært at tage fra med hænderne når hun styrter.

Hun klatrer op på alt. Store, Trip-trapstolene, videre op på spisebordet, sofaerne, bænke i parken, de stores højsenge osv. osv.

Drengene var også glade for at udforske tyngdekraften da de var små, og vi går ind for at de lærer at slå sig, dvs. de bliver ikke grebet hver gang de falder.

Men Frida er helt ekstrem ift. hvor højt og hvor tit hun klatrer op. Derudover elsker hun at stikke af. I Legoland i lørdags kravlede hun væk hver gang vi satte hende på jorden, og det går vildt stærkt!

En af gangene fulgte jeg efter hende med 5 - 7 meter bag hende så hun ikke opdagede jeg var med. Hun blev ved og ved at kravle uden at kigge sig tilbage, så hun tjekkede ikke lige om jeg var med til at redde hende hvis hun kom i en farlig situation.

Kravlede hen til fremmede, prøvede at invadere en fremmeds cykeltrailer og jagtede en stakkels lille pige der gik med en is.

ARGH!!

Jeg tror vi kommer til at få klippekort til skadestuen og så tror jeg hun bliver en globetrotter der kommer til at rejse rundt i hele verden med rygsæk i flere år når hun flytter hjemmefra.

Lige nu nyder jeg hun er i DP så jeg kan slappe lidt af i mine tyndslidte nerver over alle de stunts hun lavede i weekenden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lyder hun FANTASTISK!!!! Hun bliver vist en meget udadvendt pige :rolleyes

Kan nu godt forstå dine nerver er tyndslidte ;) hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en lille video fra i går da vi var på legepladsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en lille video fra i går da vi var på legepladsen.

:loveshower Hvor er hun bare kær.. Hun har godt nok alligevel en god balance!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de tre drenge i sandkassen i baggrunden er også vores :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de tre drenge i sandkassen i baggrunden er også vores :)

Lidt sjovt, at Frida er sådan en vildbasse.. Også sidder der bare tre drenge i baggrunden og leger stille og roligt... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengene kan nu også være vilde, men det er oftest herhjemme når de leger med våben / krig / vandpistoler.

De ELSKER sandkasser og kan fordybe sig i timevis med at lave mad, lege restaurant og bygge byer. Det samme med duplo og playmobil som de alle også kan bruge timevis på - mens Fridas lege mest går ud på at klatre højt op eller se hvor langt hun kan smide med tingene (helst de ting som drengene leger med dry.gif)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER