Caramia

Christina skal på forlænget weekend uden os...

14 indlæg i dette emne

Torsdag den 19. maj tager Christina med sin Farmor til Bornholm. De skal over til Oldemor, der bor derovre. :balloon

De kommer først hjem igen søndag den 22. maj, så der er virkelig dømt fri-weekend for vores vedkommende. ^_^

Det er første gang at hun skal være væk så længe - og egentlig ville Farmor gerne være væk en hel uge, men der har vi altså sat grænsen ved 4 dage. Det er endda liiiige før vi synes at det er for meget. 3 dage havde været perfekt, men når nu hun tager hele vejen til Bornholm kan jeg godt se at det er mere passende med 4 dage. Det er både dyrt og tager lang tid at komme frem og tilbage...

Heldigvis stoler jeg 120% på at Farmor sagtens kan klare at passe Christina. Det har hun gjort mange gange før, bare kun med 1 overnatning.

Så det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå... :hurra

Hvor gamle var jeres børn, da de kom på forlænget weekend første gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæ, Lauge har ikke været uden mig om natten endnu.. Det har jeg ikke behov for :) Vi er så taget afsted uden far nogen gange..

Håber I alle får en rigtig dejlig forlænget weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xander var 1½ år, men det var også 'kun' hans far han var oppe hos. Vi gik fra hinanden da Xander var 1½ så selvom far ikke var meget på banen mens vi boede sammen blev han en super far efter jeg var flyttet :)

Faktisk har Xander der bliver 7 til sommer endnu ikke været afsted længere end de to overnatninger de havde hvert år i børnehaven.

Linus på 3 har været hos farmor og farfar et par gange med en enkelt overnatning, men de har spurgt om de må få ham 2 overnatninger til sommer så det bliver spændende.

Tror dog det er farmor og farfar der bliver trætte først ;)

Tror godt de alle kunne klare 2 - 4 overnatninger hos farmor og farfar, men vi har ikke haft nogen grund til at de skulle være afsted så længe, og med så mange børn, så er det bedre de alle får en enkelt nat eller to, end at det kun er en enkelt der får mange nætter.

De gamle skal jo ikke slides helt ned, vi vil gerne have dem mange år endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine har ikke prøvet det endnu, de har begge en gang prøvet 2 overnatninger og det var liiiige lidt for lang tid for den mindste, tror sagtens hende på 5 kunne klare 3-4 dage men hun savner os meget efter 2, så vi tager kun væk 1 overnatning indtil videre

håber farmor og bettepigen får en dejlig oplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt I lade christina holde forlænget weekend med farmor!

Jeg ville ikke kunne klar det, en overnatning må være nok índtil videre hihiiii

Håber I alle havde en dejlig weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot i alle sammen kan.. jeg kan dårligt klare en enkelt nat (det har hun prøvede 2 gang) og jeg flyver op af sengen vildt tidligt næste morgen så jeg kan hente hende snart hun står op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella har prøvet 2 overnatninger hos mormor, her i februar måned. Der har hun så været lige godt 1½ år. Det gik fint og helt uden problemer :)

Håber både I og Christina får en dejlig forlænget weekend :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det er sjovt at se hvor forskellige vi allesammen er når det gælder pasning af vores små poder :baby3

Så tusind tak for jeres svar. :kiss

Jeg er glad for at I ville dele dem med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering :)

Har lige modtaget en sms fra Farmor:

"En lille hilsen fra Bornholm. Turen gik godt og lige nu leger vi alle tre. Knus fra Christina og Farmor"

Jeg er spændt på at se om det går ligeså godt imorgen... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn er blevet passet med tre overnatninger som det længeste, da de var henholdvis 3½ og 1½ år, og det var for meget for os, så det har vi ikke planer om at gøre igen foreløblig, det er 2 år siden nu - det var i forbindelse med vores bryllup, hvor vi fik et weekendophold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da August var 8 mdr tog min mand ok på forlænget weekend til London i 3 dage. Han blev passer af mormor og morfar hjemme hos os. Det er en ok tur jeg havde mine tanker hjemme.

Siden hen har han fået overnatning ude en enkelt nat pga hyggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag ved middagstid kom Christina hjem fra Bornholm.

De havde haft en fantastisk tur og havde virkelig hygget sig!

Christina havde ikke virket som om hun savnede os imens hun var afsted, men hun kom da løbende hen og gav sin MOAR et knus da vi gik ud og tog imod dem :wub

Farmor havde haft videokameraet med og de klip der ligger derpå vidner om at de virkelig har hygget sig. Der bliver danset og sunget sammen med Oldemor og hun leger med sin dukke - og rutcher på naboens rutchebane :)

For os som forældre er det også gået godt. Faktisk var det eneste tidspunkt vi virkelig savnede hende, da vi var til konfirmation i familien. Der var vi jo vant til at der ville være fuld knald på hele aftenen, men nu havde vi pludselig alt den tid i verden til os selv vi ville have - det kunne vi slet ikke finde ud af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt hun har haft en god tur- store pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt hun har haft en god tur- store pige :loveshower

Vi er absolut også stolte af vores store pige og glade for at det er gået så godt - det er der jo ingen garantier for at det vil gøre :)

Michael og jeg blev da også hurtigt enige om at sådan en tur må Farmor godt tage hende med på igen en anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER