Hemmelige-mig

Jeg synes, vi skal.....

10 indlæg i dette emne

Hej med jer!

Jeg melder mig på banen.... Stadig anonym, men vil da gerne fortælle lidt om mig selv.

Min mand og jeg sidder i haven fredag eftermiddag og nyder solen - fredeligt, dasende.... hvorefter han proklamerer: "Jeg synes faktisk, at det kunne være ret hyggeligt at lave en baby mere!"

.......!!!!!!!!!........????????

"Nå da.... nu bliver jeg da liiiiige lidt kulret", fik jeg vist mumlet. Og så klappede jeg ellers lige lidt i. Det var altså overraskende. For vi har allerede 2 børn - på 4 og 5. To temperamentsfulde piger født med 14 måneders mellemrum, som efterhånden er blevet ret nemme. Og vi har egentlig talt meget om, at det var fedt, og nu skulle vi til at nyde livet og slappe lidt mere af osv... Ikke mere fodre, gylpe, skifte, putte, trøste, sove lur, slæbe rundt på flasker, barnevogne, pusletasker, sutter osv osv osv osv osv... Så vi skulle ikke have flere børn. Og det var ok!

Vi taler lidt frem og tilbage... og jeg siger "vi har jo solgt alle vores babyting!".... "så køber vi noget nyt!".

Og jeg siger "så skal vi igen til at skifte bleer!".... "det klarer vi nok, mon ik?"

Og jeg siger "det er jo mere besværligt, når man skal på ferie!"... "men de er nu skønne - det er da fedt med mange børn omkring sig"...

Og jeg siger "Hvad så, hvis det bliver tvillinger?"..... "det finder vi så ud af!".

GULP! Så ved jeg, at han mener det.... at det faktisk er noget, han har tænkt over! Jeg bærer nemlig tvillingegenet, og vi fik også tvillinger først gang (men den ene lille pige døde efter fødslen)... så jeg ER disponeret og har bevisligt arvet genet!

Der går nogle timer, og senere fredag aften får jeg ægløsning! Og nu sidder jeg så og er faktisk meget kulret. Jeg har vist ikke lavet dagens gode gerning på arbejdet endnu (godt jeg er anonym, hihi).

Min officielle testdag er fredag den 20. maj - St. bededag.... der er da noget at bede for!

Nå - det var lidt om mig... mit første HEJ her på siden! Jeg glæder mig til at følge jer alle og dele glæder og bekymringer i den kommende tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

held og lykke for der bid.. Dejligt din mand er så engageret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til og det er da fantastisk at han har overvejet baby så meget.

held og lykke med baby projektet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette fantastiske forum! :loveshower

Held og lykke med babyprojekt 3!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Og held og lykke med projektet. Det bliver spændende at se om du er heldig og allerede står med 2 streger om lige knap 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og held og lykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Det kunne være hyggeligt at følges med dig over i en terminsgruppe på et tidspunkt - meget snart!

Håber du hurtigt får de ønskede ||

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sød historie synes jeg nu det er, tak du delte den med os og glæder mig til at følge i dit forløb :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig mand du har dig :loveshower Held og lykke med projektet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsten <_<

Og nu må vi se.... jeg ved jo godt, at jeg ikke nødvendigvis "bare" bliver gravid i første forsøg (især da jeg ikke er helt så ung længere), men man kan jo ikke lade være med at spekulere!!

Nu må jeg i hvert fald en tur forbi Matas og købe noget folsyre i dag, havde jeg tænkt mig...

Og hvis ikke det lykkes, så må vi jo bare igang :hump

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER