Mor til de skønne

-

26 indlæg i dette emne

Lidt, men har ikke fulgt op den sidste måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og. Gjorde det meget tidligere - men Facebook har erstattet mit behov for at brøle :)

Her... --> Snowie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps.. der er dog perioder hvor jeg blir lidt "stille" - da mit hoved er fyldt med alt muligt andet... (feks i forbindelse med projekt baby mv..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope- jeg er meget hem´lig nemlig :D :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I perioder gør jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en blog, som jeg endnu ikke er så aktiv på, men regner med at den skal være en del af vores venteprocess

Vanni´´s verden og så har jeg min hjemmeside klik her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps og jeg synes det er rigtig hyggeligt... elsker at læse med hos andre også.... finder rigtig meget inspiration....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør jeg ikke, har ikke rigtig et behov for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg gør ikke.. men for 1½ måned siden oprettede jeg en og oprettede et emne.. men er ikke rigtig komme videre for synes det lidt plat at sidde og blogge og ingen kommentare.. jeg bruger nok lidt for meget facebook...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plat? Det er vel lidt ligesom en offentlig dagbog. Jeg bruger den til at dele billeder og oplevelse med min familie... :balloons :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plat? Det er vel lidt ligesom en offentlig dagbog. Jeg bruger den til at dele billeder og oplevelse med min familie... :balloons :loveshower

Sorry.. ikke ment på at blog er plat.. det var plat for mig.. for ingen kender til min nyoprettede blog derfor var det for MIG plat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki :balloons du er tilgivet for længst, jeg kløjs bare lige i den... Hé hé :loveshower ha en dejlig weekend fortsat

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps og jeg synes det er rigtig hyggeligt... elsker at læse med hos andre også.... finder rigtig meget inspiration....

Din blog er også så god :) Der har jeg fundet inspiration flere gange :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki :balloons du er tilgivet for længst, jeg kløjs bare lige i den... Hé hé :loveshower ha en dejlig weekend fortsat

Knus

Hehe ja man kan hurtig misforstå.. jeg er en nørd til at formulere mig, så er vant til efterhånden at lige skal forklare mig igen.. hehe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist et par blogs, men kan ikke huske alle dem jeg har startet og glemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg blogger mine krea-ting på min hjemmeside - ved ikk om jeg må sætte link ind?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har to blogs... En om mig og familielivet og en til alle mine kager... Linker lige - så må jeg blive banket i hovedet, hvis det ikke er "lovligt": Bendhøj Blogger og Krea Kager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har ikke rigtig fanget mig... bruger facebook og BK :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør jeg ikke, har ikke rigtig et behov for det.

Den låner jeg :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den låner jeg :balloons

Du låner bare :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din blog er også så god :) Der har jeg fundet inspiration flere gange :super

Taark, dejligt du kan bruge den til noget, så er det det hele værd :balloons

Hehe ja man kan hurtig misforstå.. jeg er en nørd til at formulere mig, så er vant til efterhånden at lige skal forklare mig igen.. hehe :D

:loveshower

Jep jeg blogger mine krea-ting på min hjemmeside - ved ikk om jeg må sætte link ind?!

Altså jeg linker jo til min, håber da ikke det er forbudt... Har da ikke hørt noget endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne Blogge om mine kreative sysler og andre ting jeg interessere mig for, men angående mine kreative ting, så har jeg det med at få dem givet væk før jeg tager billeder - og mine andre interesser.. æhm.. har jeg ikke endnu. Jeg interessere mig nemlig for urter og spiselige blomster, og dem får jeg nok ikke nogen af det første år :rolleyes

Så på et TIDSPUNKT vil jeg blokke - når jeg har fået skrabet nok sammen til at blogge om det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes :loveshower Jeg blogger til den store guldmedalje og ELSKER det - jeg har hele 3 blogs:

Agnethe - about a girl, som er min alt-muligt-blog... egentlig bruger jeg den mest til at skrive om mad og kager, men der ryger da også et par kreative sysler op derinde indimellem...

Thomas & Agnethes blog - en blog om vores lille familie og brunchanmeldelser på de forskellige caféer i Aalborg

Agnethe's Food Delights - min engelske madblog som opstod i forbindelse med et madprojekt jeg kørte med min veninde, da hun flyttede til Sverige for første gang... Den står lidt stille for tiden dog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg linker jo til min, håber da ikke det er forbudt... Har da ikke hørt noget endnu...

I får da lige et link, så må de blive slettet hvis jeg ikke må :-)

Anns Kreablog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER