Mor til de skønne

-

21 indlæg i dette emne

Alma har begge dele, købte de første sæt for ca 2 mdr siden, købte så bare underbukserne i str. 3 år så der er plads til bleen :)

Syntes det er ret praktisk især nu hvor hun er begyndt at tisse på toilet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 6/5/2011 at 7:23 PM, Prinsessemor said:

Alma har begge dele, købte de første sæt for ca 2 mdr siden, købte så bare underbukserne i str. 3 år så der er plads til bleen :)

Syntes det er ret praktisk især nu hvor hun er begyndt at tisse på toilet :loveshower

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener mine var omkring de 1½ år / str. 86 da de fik to delt undertøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella har op til flere sæt- kom vist til at gå lidt shop-amok her i vinterudsalget :rolleyes

Men det var også netop fordi jeg tænkte, at det ville være lettere, når nu er sidder på toilettet. Havde en bagtanke om, at hun MÅSKE selv ville gå derud, hvis hun selv kunne få underbukserne af her til sommer (hun kan nemlig godt få bukserne af selv) Hun har jo siddet på toilettet og lavet stort i temmelig lang tid nu, men hun tisser stadig i bleen. Anyway- så synes jeg det er nemmere, selvom vi stadig har en del bodyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er jo hvad der kan ske :rolleyes :D

Jeg tænker jo også, at det kunne jo være at hun selv vil gå på toilet ;) Jeg skal bare have vist Tilde, hvordan hun trækker bukserne ned om bleen :D Tilde har jo også siddet på toilet siden november/december og lavet stort og er begyndt at sige "pølser", når hun har tisset meget i bleen :)Så håber lidt ;) Men ja jeg syntes også, at det er meget nemmere end bodyer :)

Det lærer hun da hurtigt :) Hun er jo en klog lille pige, din smukke Tildemus :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine har fået det da de var ca 2 år og voksede ud af str 92 bodyerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lærer hun da hurtigt :) Hun er jo en klog lille pige, din smukke Tildemus :loveshower

Hun "plejer" hvert fald at lærer hurtigt ;) Tark søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaaaa de er såååååååååå CUTE i undertøj, den lille undertrøje med de små arme der stikker ud :loveshower

syntes dog det jeg har købt er lidt stramt i benene til hende, kan i anbefale noget der passer til små buttede lår :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaaaa de er såååååååååå CUTE i undertøj, den lille undertrøje med de små arme der stikker ud :loveshower

syntes dog det jeg har købt er lidt stramt i benene til hende, kan i anbefale noget der passer til små buttede lår :rolleyes

Jeg har købt Hollys i str 98 til Isabella, og hun har tykke lår :D De kan nemlig give sig en del synes jeg.

Derudover er Katvigs recycled undertøj med boxershorts også gode i størrelsen, og det giver sig ligeledes :) Katvigs almindelige synes jeg derimod er ret små og smalt i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Hollys i str 98 til Isabella, og hun har tykke lår :D De kan nemlig give sig en del synes jeg.

Derudover er Katvigs recycled undertøj med boxershorts også gode i størrelsen, og det giver sig ligeledes :) Katvigs almindelige synes jeg derimod er ret små og smalt i det ;)

tak :kram må straks kigge efter noget Hollys til hende den bette tykbenede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :kram må straks kigge efter noget Hollys til hende den bette tykbenede :D

:lol Isabella har stadig 3 lårdeller på det ene lår og 2 på det andet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 6/5/2011 at 8:39 PM, Prinsessemor said:

jaaaaaa de er såååååååååå CUTE i undertøj, den lille undertrøje med de små arme der stikker ud :loveshower

syntes dog det jeg har købt er lidt stramt i benene til hende, kan i anbefale noget der passer til små buttede lår :rolleyes

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Isabella har stadig 3 lårdeller på det ene lår og 2 på det andet :D

:lol det er så kært med de tykke bener og arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet 4 pak med baby underbukser hos Ellos, de ser gode ud og går godt op på maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet 4 pak med baby underbukser hos Ellos, de ser gode ud og går godt op på maven ;)

Der må jeg lige suse ind og kigge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn er begge begyndt at bruge det ved 2 år, der var de vokset ud af 98 bodyer, og var igang med at pottetræne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louie har lige fået sit første sæt :loveshower han er 2 ½

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja får først her når det rigtig bliver sommer.

Men Mick fik da han var 2½.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elias fik hans første par sæt sidste år i august da vi skulle til mallorca, men hele vinteren har han haft body på, men nu bruger han 2 delt og body.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER