Mor til Lillebassi

Billige wheely bugs

8 indlæg i dette emne

Jeg er i gang med at underøsge mulighederne for at købe en billig wheely bug fra England. Nu er jeg imidlertid faldet over den "danske" side, hvor de sælger wheely bugs fra England billigt.

Er der nogen som har erfaringer med dem? Jeg har af en eller anden grund ikke rigtig fidus til dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey

Jeg kender dem ikke, men jeg tænker at du da kan købe en brugt til sikkert samme pris?

Vi købte en brugt i den Blå avis til Leo for halv pris, og han har ikke brugt den så jeg er da glad for, at jeg ikke gav fuld pris for den <_< - kan jo være han synes den bliver sjov på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også undersøge sider som DBA olign.

Vores er fra england men købt brugt af en hvis barn var blevet for stort. Herhjemme er den et hit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey

Jeg kender dem ikke, men jeg tænker at du da kan købe en brugt til sikkert samme pris?

Vi købte en brugt i den Blå avis til Leo for halv pris, og han har ikke brugt den så jeg er da glad for, at jeg ikke gav fuld pris for den <_< - kan jo være han synes den bliver sjov på et tidspunkt.

Det skal nok komme Ki

Liva fik sin den jul hun blev 1½ - men hun var over 2 før hun gik i gang med den, Louie er lige begyndt med den herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, ja, det er da en god idé med DBA!

Ville I købe den store med det samme? Jeg har hørt at de hurtigt vokser fra den lille, men er på den anden side bange for at den store er for stor. Min datter skal have den i 1 års fødselsdagsgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, ja, det er da en god idé med DBA!

Ville I købe den store med det samme? Jeg har hørt at de hurtigt vokser fra den lille, men er på den anden side bange for at den store er for stor. Min datter skal have den i 1 års fødselsdagsgave.

Ja køb den store med det samme, den lille er meget lille og kan ikke bruges særligt længe

Min 2-årige hjuler rundt på den store nu (og han er ret lille, 86 cm høj) - og min 5-årige kører stadig på den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortryder, at vi ikke købte den lille først. Isabella brugte først sin, da hun var over 2 år. Vi køber en lille en til vores søn Nicolaj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ellers hørt at man skal vælge den store, fordi børnene hurtigt bliver for store til de små, og så er prisforsekllen på den lille og store ikke så meget. Det var noget med at man fik mere wheely bug for pengene med den store. Men det er da lidt øv hvis de så først bruger dem når de er to år. Den lille hvornår kan de begynde at bruge den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER